خبرهای داغ:

حلقات صالحین بسیج در پایگاه های سرخه تشکیل می شود

در راستای برنامه های ابلاغی، حلقات صالحین بسیج با حضور گسترده بسیجیان در رده های مختلف سنی با تاکید بر مسجد و محله برگزار می شود.
کد خبر: ۹۶۰۲۷۷۵
|
۱۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، در راستای برنامه های اجرایی پایگاه های مقاومت بسیج خواهران و برادران شهرستان سرخه، حلقات صالحین همراه با برنامه های ویژه و متنوع برگزار می شود.

به همت مسوول تعلیم و تربیت پایگاه مقاومت بسیج امام خمینی (ره) برادران در سرخه، حلقه پیشکسوتان شهید محمدحسین اشرف با حضور حجت الاسلام و المسلمین محمود نطنزی امام جماعت مسجد ولی عصر (عج) تشکیل و با استقبال خوبی همراه بود.

همچنین مراسم پرفیض دعای توسل با بزرگداشت یاد و خاطره شهدای خدمت با مداحی محمد قبیله از مداحان اهل بیت عصمت و طهارت و کلاس آموزش هفتگی قرآن ویژه کودکان و نوجوانان با تاکید بر محله محوری و مسجدمحوری در این مسجد برگزار شد.

گفتنی است فیلم اخراجی ها با حضور نوجوانان و جوانان بسیجی در پایگاه مقاومت بسیج امام حسین (ع) سرخه اکران و بازی های فکری همراه با سرگرمی با حضور کودکان انجام شد.

برپایی حلقه صالحین سطح نوجوانان با موضوع نظم در مسجد و زندگی به همت پایگاه مقاومت بسیج امام علی بن ابیطالب (ع) از دیگر برنامه ای اجرایی بوده است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار