خبرهای داغ:

گفتگو با بسیجی خوشنویس و کاتب قرآن در شهرستان باغملک

پای صحبت‌های بسیجی خوشنویس و کاتب قرآن نشستیم تا ایده‌ها و دغدغه‌های او را بشنویم.
کد خبر: ۹۶۰۲۹۰۴
|
۱۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۱۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از باغملک: پای صحبت‌های بسیجی خوشنویس و کاتب قرآن نشستیم تا ایده‌ها و دغدغه‌های او را بشنویم.

لطفاخودتان را معرفی بفرمائید؟

ضمن عرض تسلیت به مناسبت حادثه بالگرد در استان آذربایجان شرقی و شهادت رئیس جمهور محبوبمان دکتر رئیسی و همراهان ایشان و خلبانان تیز پرواز ایران اسلامی، مدینه اسدی کاتب و خوشنویس قرآنی و عضو پایگاه بنت الهدی شهرستان باغملک هستم.

تحصیلات و سابقه بسیجی خود را بگویید؟

دیپلم و سابقه بسیجی اینجانب حدود ۲۰ سال می‌باشد.

در نمایشگاه دستاورد‌های پایگاه‌های اسوه بسیج مساجد و محلات چه اثری داشتید و حامی و پشتیبانتان چه کسی بوده است؟

اثر اینجانب خوشنویسی و کاتب قرآن در نمایشگاه اسوه که شامل دستاورد‌های پایگاه بنت الهدی بوده و همچنین مقام آور رشته تیراندازی هستم و با تمام افتخار می‌گویم که یک بسیجی هستم و در تمامی فعالیت‌های بسیج به عنوان یک هنرمند و فعال فرهنگی و ورزشی حضور پررنگی داشته ام و در سال‌های اخیر به عنوان نخبه بسیجی در شهرستان شناخته شدم، اما در مورد حامی و پشتیبانی اثر هیچ‌گونه حامی و پشتیبانی نداشته ام و ندارم.

در چه زمینه‌هایی فعالیت دارید؟

اینجانب علاوه بر فعالیت‌های هنری و ورزشی به کار رسانه و خبرنگاری مشغول هستم که در حال حاضر به عنوان مسئول محله محور پایگاه بنت الهدی، بسیج رسانه در رسانه‌های دیگر مشغول قلم زدن هستم که دارای لوح‌های سپاس از تمامی ارگان‌های دولتی، نظامی و انتظامی هستم و عضو کمیسیون بانوان فرمانداری و عضو پارلمان زنان در باغملک هستم.

درسال ۹۶ در همایش زینب پژوهان استان خوزستان رشته خوشنویسی، حائز رتبه سوم شده ام که با حضور سردار شاهوارپور لوح افتخار را دریافت کرده ام.

از اینکه گهگاهی به کاتب قرآن و خوشنویسی آن مشغول هستم افتخار میکنم، چون هنر خوشنویسی که من از دیرباز به آن مشغول بوده ام و در ورکشاپ‌های مختلف خوشنویسی و هنری شرکت کرده بودم، تصمیم گرفتم که جزئی از قرآن را به رشته تحریر درآورم و علاوه بر خوشنویسی یک نقاش هم هستم، اما در بسیج هیچ جایگاهی در رشته هنر ندارم و از این هنر استقبال نمی‌کنند مگر در فعالیت‌های نمایشگاهی و حمایت نمی‌شویم.

در رشته تیراندازی حایز مقام‌هایی شده ام که هم اینک به عنوان نائب رئیس، داور و مربی فعالیت دارم.

در سال گذشته شاهد نقش بسیج در عرصه‌های مختلف علمی بوده ایم و پژوهشگران و محققین را مورد حمایت قرار دادند.

اینجانب در سال گذشته به عنوان راوی مکتب شهید سلیمانی از شهرستان باغملک در «دوره مربیگری مکتب شهید سلیمانی» استان کرمان شرکت کرده بودم که در آن دوره بعد از آزمون از استان خوزستان حائز رتبه برتر در کرمان شده ام.

آیا در انتخابات پیش رو شرکت میکنید و چه توصیه‌ای به دوستان خود دارید؟

بله در انتخابات همیشه شرکت فعال دارم و شرکت میکنم، انتخاباتی که بعد از شهادت دکتر رئیسی (شهید جمهور) کشورمان در سانحه سقوط بالگرد زودتر از موعد مقرر در ۸ تیرماه برگزار خواهد شد تا تکلیف رئیس دولت چهاردهم مشخص شود، در واقع این انتخابات بسیار مهم و بزرگ و نماد آزادی و آگاهی مردم است، مردم باید با آزادی و آگاهی کامل پای صندوق آراء بیایند، ملاک هم تشخیص ملت است، یعنی همه زمینه‌ها و مقدمات باید ایجاد شود، مردم به صحنه بیایند و با تشخیص آنها این انتخابات به ثمر بنشیند و این مشارکت خاری در چشم یاوه گویان و جهان غرب و دشمنان باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار