خبرهای داغ:

وقتی خدا تا لحظه آخر تو را می‌خواند

همدان-تلاش مسئولان و کارکنان فرودگاه همدان برای اعزام زائر جامانده از سفر به خانه خدا در لحظات آخر جواب داد و بانوی کردستانی در میان اشک شوق خودش و همراهانش به سوی خانه خدا پرواز کرد.
کد خبر: ۹۶۰۲۹۲۵
|
۱۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۴۳
وقتی خدا تا لحظه آخر تو را می‌خواند

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، ۱۰ خرداد ماه ۱۴۰۳ خانم صفامنش زائر اهل مریوان استان کردستان پس از گذشتن از گیت گذرنامه فرودگاه همدان، وارد سالن ترانزیت شد اما هنگام پذیرش پرواز، متوجه شد که گذرنامه خودش را گم کرده است.

از همین جا بود که استرس بر او غلبه کرد چون سال‌ها بود که انتظار سفر به خانه خدا را داشت. وی در جستجوهای اولیه اثری از آن نیافت.

از سوی دیگر، به منظور جلوگیری از اخلال در روند اعزام زائران، به ناچار هواپیما در میان اشک و اندوه بانوی میانسال فرودگاه را ترک کرد!

مهمترین مساله در این لحظات یافتن گذرنامه این زائر بود که با تلاش مدیران و کارکنان فرودگاه همدان با صرف بیش از ۱۰ ساعت و به کارگیری همه توان عوامل فرودگاهی و بازبینی لحظه لحظه دوربین‌های سالن ترانزیت مشخص شد که این زائر، گذرنامه خودش را به دلیل شباهت ساک‌های زائران به اشتباه در ساک زائر دیگری گذاشته است.

بلافاصله با شناسایی زائر مذکور که عربستان عزیمت کرده بود، پیگیری مجدانه موثر عوامل فرودگاهی آغاز و در نهایت با هماهنگی‌های صورت گرفته، خانم صفامنش با آخرین پرواز حج تمتع فرودگاه همدان، به زیارت کعبه دلها رهسپار شد. در نهایت نیز در عربستان گذرنامه این زائر به دستش رسانده شد.

گفتنی است؛ فرودگاه همدان امسال میزبان زائران همدانی و کردستانی با ۱۴ پرواز «مدینه بعد» بود.

پروازهای بازگشت حجاج همدانی و کردستانی نیز از هشتم تیرماه به فرودگاه همدان آغاز می شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار