فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ساوه خبر داد

برنامه ریزی اعزام ۲۰۰۰ زائر ساوجی به حرم امام راحل

سرهنگ پاسدار علیرضا مهدی گفت: به مناسبت ۱۴ خرداد، دو هزار نفر از شهرستان ساوه به مرقد مطهر حضرت امام خمینی(ره) اعزام می‌شوند.
کد خبر: ۹۶۰۲۹۶۲
|
۱۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۲

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ساوه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی در ساوه گفت: سالگرد رحلت امام خمینی(ره) و قیام خونین ۱۵ خرداد فرصتی برای تبیین راهبرد‌های رهبر کبیر انقلاب اسلامی ایران است.

وی افزود: در چند سال گذشته برنامه ریزی‌های ارزنده‌ای در این شهرستان انجام شده و امسال نیز در تلاش هستیم در کنار اعزام دو هزار نفر از ساوجی‌ها به مرقد مطهر امام راحل، رویداد‌های فرهنگی و اجتماعی متعددی در شهر و روستا‌های این شهرستان انجام شود.

 فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ساوه گفت: اگر امروز سازمان ملل فلسطین را به عنوان عضو ثابت انتخاب و رژیم صهیونیستی محکوم می‌کند یا اقداماتی اجتماعی از جمله تظاهرات دانشجویان جهان علیه اسرائیل در دنیا برگزار می‌شود، نشأت گرفته از تفکراتی است که در ایران از سوی امام راحل با تشکیل نهضت انقلاب اسلامی شکل گرفت و با عملیات وعده صادق ادامه پیدا کرد.

سرهنگ مهدی با اشاره به اینکه امسال اعزام کاروان راهیان نور یکی از اولویت‌های دستگاه‌های فرهنگی امسال است، افزود: سال گذشته سه هزار و ۶۰۰ نفر از این شهرستان در قالب بسیج اقشار و دانش آموزان به راهیان نور اعزام شده‌اند و امسال نیز تلاش داریم که همین تعداد اعزام شوند. 

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار