خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه گرگان:

«انقلاب اسلامی» الگوی آزادی خواهی در جهان است/امام(ره) درس تسلیم‌ناپذیری و ایستادگی در مقابل مستکبران را به ما آموخت

حجت الاسلام قاسم پور گفت: امام(ره) کسی بود که دنیا را تربیت و انقلاب اسلامی را به دنیا صادر کرد به گونه ای که امروزه کشورهای دنیا، انقلاب اسلامی را به عنوان الگوی آزادی خواهی درنظر می گیرند.
کد خبر: ۹۶۰۳۱۲۳
|
۱۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۹

«انقلاب اسلامی» الگوی آزادی خواهی در جهان است/امام(ره) درس تسلیم‌ناپذیری و ایستادگی در مقابل مستکبران را به ما آموخت

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان؛ حجت‌الاسلام حجت قاسم‌پور صبح امروز در مراسم گرامیداشت رحلت امام خمینی(ره)، قیام خونین ۱۵ خرداد و شهدای خدمت که با حضور کارکنان پایور سپاه گرگان برگزار شد عنوان کرد: امام خمینی (ره) درس تسلیم‌ناپذیری و ایستادگی در مقابل مستکبران و ظلم‌ستیزی و حمایت از مظلومان را به ما آموخت.
وی با تاکید بر اینکه شخصیت امام راحل یک شخصیت بی‌نظیر بود، تصریح کرد: باید تفکر و مکتب امام راحل همواره در جامعه یادآوری و تکرار شود تا آرمان‌های بزرگ این مرد وارسته در هجوم تحریفها و شبهات قرار نگیرد.
وی افزود: امام، مکتب شهدا و انقلاب را رواج داد و اگر امام راحل نبود انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی وجود نداشت.
قاسم پور اذعان داشت: امام(ره) کسی بود که دنیا را تربیت و انقلاب اسلامی را به دنیا صادر کرد به گونه ای که امروزه کشورهای دنیا، انقلاب اسلامی را به عنوان الگوی آزادی خواهی درنظر می گیرند.
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه گرگان ابراز کرد: اگر امام خمینی (ره) به این درجه والا رسید به این خاطر بود که تمام ویژگی و شاخصه‌ها را در خود داشت که نشات گرفته از ایمان او بود در حقیقت ایمانش باعث شد تا به این درجه تعالی برسد.  
قاسم‌پور افزود: شخصیت امام خمینی (ره) از کودکی شکل گرفته بود ایمان قوی، زهد و ساده زیستی، خوش رفتاری و شجاعت و. . از ویژگی‌های بارز امام راحل بود.  
وی خاطرنشان کرد: امام خمینی (ره) تنها رهبری بود که مراسم استقبال از او و تشییع پیکر مطهر او در جهان زبانزد بود و همه این برکات نشات گرفته از تقوی و ایمان قوی ایشان بوده است.  
وی با گرامیداشت یاد شهید سلیمانی افزود: شهید سلیمانی استاد اخلاق و تواضع بود و مهمترین نقش حاج قاسم سلیمانی احیای جبهه مقاومت در منطقه بود؛ حاج قاسم تربیت یافته مکتب امام خمینی(ره) بود.
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه گرگان از خدمات بی‌بدیل شهدای خدمت یاد کرد و افزود: شهیدجمهور برای مردم کار می‌کرد و از ویژگی‌های بارز ایشان مردمی بودن و خدمت صادقانه به مردم بود و این تشییع باشکوه نشان داد که ملت ایران قدردان رئیس جمهور مردمی است.  
انتهای خبر /

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار