اعزام ۲۰ اکیپ درمانی و بهداشتی به مرقد امام

معاون سلامت و دفاع زیستی سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان گفت: ۲۰ اکیپ بهداشتی و درمانی و پشتیبانی با همت معاونت سلامت و دفاع زیستی سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان و همکاری دانشگاه علوم‌پزشکی لرستان جهت ارائه خدمات سلامت به مرقد امام خمینی (ره) اعزام می‌شوند.
کد خبر: ۹۶۰۳۳۳۰
|
۱۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۰۳

سرهنگ عبدالوحید ملک ارا ، معاون سلامت و دفاع زیستی سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان در گفت‌وگو به خبرگزاری بسیج از لرستان اظهار داشت: اکیپ ها متشکل از نیروهای عمومی،کارشناسان بهداشتی، تغذیه، پرستاری، فوریت های پزشکی، روانشناس و سایر اقشار مرتبط با بهداشت و درمان در بین مردم حضور پیدا می کنند و خدمات لازم را به زائران ارائه می دهند.

 

وی افزود: در مراسم سی و پنجمین سالگرد رحلت امام خمینی (ره)، ۲۰ اکیپ بهداشتی درمانی و پشتیبانی، متشکل از ۶۰ نفر نیروی تخصصی به صورت پایه و تعدادی نیز جهت پیوستن به مراکز اورژانس به مرقد مطهر اعزام می شوند.

 

ملک ارا، تصریح کرد: این اکیپ های بهداشتی و درمانی ابتدا در راه های مواصلاتی پوشش امدادی انجام می دهند و در نهایت در مرقد مطهر استقرار می یابند و کنترل مدیریت بحران در حوزه امداد در کنار سایر نیروهای امدادی، ویزیت و تست های قند و فشار خون همراه با داروی رایگان زائران، توسط تیم های درمانی و بهداشتی انجام می شود.

 

 

معاون سلامت و دفاع زیستی سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان در پایان گفت : این اکیپ ها با به کارگیری بیش از ۲۰ تیم و با همکاری دانشگاه علوم پزشکی، معاونت بهداشتی، معاونت درمان و غذا و دارو، اورژانس ۱۱۵ دانشگاه علوم پزشکی، بیمارستان شهدای عشایر، بیمارستان شهید رحیمی، بهداری سپاه نواحی و شبکه های بهداشت ودرمان شهرستان های استان ارا ئه خدمت می کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار