خبرهای داغ:

اعزام کاروان زائران شهرستان هنديجان به مرقد امام راحل

فرمانده ناحیه سپاه شهرستان هندیجان از اعزام کاروان زائران هندیجان با دو دستگاه اتوبوس جهت شرکت در مراسم سی و پنجمین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) درتهران خبرداد.
کد خبر: ۹۶۰۳۳۸۰
|
۱۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۰

 به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان ، سرهنگ دوم پاسدار سیدجمال الدین علوی زاده باتسلیت سالگرد ارتحال امام راحل و قیام خونین ۱۵خرداد اظهار داشت : به استعداد ۸۰ نفر برادر از قشرهای مختلف مردم و بسیجیان هندیجان بخش مرکزی و بخش چم خلف عیسی شهرستان و روستاهای اطراف به دو دستگاه اتوبوس با بدرقه در یادمان شهدای گمنام هندیجان و بخش چم خلف عیسی شهرزهره برای شرکت در مراسم ارتحال امام راحل اعزام شدند .

 

وی افزود: قشرهای مختلف مردم شهرستان هندیجان در ایام سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی(ره) و قیام خونین ۱۵خرداد در مراسمات و مجالس سوگواری در مساجد و حسینیه و هیأت ها برگزار می نمایند و یاد و خاطره امام عزیز را گرامی می دارند .

 

وی بابیان کاروان ارتحال امام راحل شهرستان هندیجان گفت: این کاروان از نوجوانان ، جوانان و بزرگسالان برای اعزام به مرقد امام راحل تشکیل شد که با بدرقه خوب مردم و مسئولان و بسیجیان و رزمندگان برای شرکت در مراسم ارتحال اعزام و ان شاالله از معنویات مراسم باشکوه و سخنرانی مقام معظم رهبری استفاده می نمایند .

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار