سرهنگ ربانی در گفتگو با بسیج خبر داد

اعزام ۱۶۰ زائر از فامنین به مرقد امام خمینی(ره)

همدان-فرمانده سپاه ناحیه فامنین از اعزام ۱۶۰ زائر از اقشار مختلف مردم ولایتمدار شهرستان فامنین به مرقد امام خمینی(ره) خبر داد.
کد خبر: ۹۶۰۳۵۶۵
|
۱۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۱۶

اعزام ۴۰۰ زائر از فامنین به مرقد امام خمینی(ره)

سرهنگ هادی ربانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در فامنین ضمن تسلیت فرا رسیدن سالگرد ارتحال معمار کبیر انقلاب اسلامی اظهار کرد: در پی اشتیاق و علاقه مردم و بسیجیان شهرستان فامنین به حضور در حرم امام راحل ۱۶۰ نفر از خواهران و برادران فامنینی که عمدتا از نسل جوان هستند، ثبت نام شدند.

وی با بیان اینکه اقشار مختلف مردم ولایتمدار شهرستان فامنین برای تجدید میثاق با آرمان‌های امام خمینی (ره) و آشنایی بیشتر با شخصیت بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران به مرقد شریف ایشان اعزام می‌شوند، افزود: زائران فامنینی شامگاه روز یکشنبه ۱۳ خرداد ماه با حضور مسئولان شهرستانی بدرقه می‌شوند.

فرمانده سپاه ناحیه فامنین در خصوص ضرورت این سفر و زیارت برای نسل جوان ابراز کرد: نسل کنونی ما برای شناخت بیشتر و بهتر شخصیت و آرمان‌های امام عظیم الشأن علاوه بر مطالعه وصیت نامه و آثار امام راحل باید در اینگونه سفرها حاضر شوند تا بیشتر با اندیشه‌های امام خمینی(ره) آشنا شوند.

وی با اشاره به نقشه‌های دشمنان برای تحریف امام خمینی (ره) بر تبیین شخصیت و اندیشه امام خمینی (ره) در جامعه به ویژه نسل جوان و نوجوان تأکید کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار