مدرس حوزه و دانشگاه:

اولین ویژگی مکتب امام خمینی(ره) عدم اعتماد به دشمن است

حجت الاسلام ماندگاری در مراسم گرامیداشت سالگرد ارتحال امام (ره) بیان کرد: اولین ویژگی مکتب امام خمینی(ره) عدم اعتماد به دشمن است. 
کد خبر: ۹۶۰۳۶۹۱
|
۱۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، مراسم گرامیداشت سی و‌ پنجمین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) با حضور نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی، استاندار، جمعی از مسئولان، فرماندهان نظامی و انتظامی استان، خانواده معظم شهدا و مردم ولایتمدار بیرجند در حسینیه جماران برگزار شد.

حجت‌الاسلام ماندگاری مدرس حوزه و دانشگاه در این مراسم با اشاره به ویژگی‌های مکتب امام راحل(ره)،  گفت: اولین ویژگی مکتب امام(ره) عدم اعتماد به دشمن است چون دشمن دروغ می‌گوید و امروز دشمن هر کسی را تعریف یا تکذیب می‌کند، دروغ می‌گوید.

مدرس حوزه و دانشگاه با اشاره به اینکه بر اساس فتوای امام (ره) گوش کردن به فضای مجازی دشمن حرام است، ادامه داد: امروز متأسفانه خیلی از سیاه‌نمایی‌هایی که در جامعه می‌ شود به خاطر گوش دادن به همین تبلیغات دشمن است.

وی با اشاره به تبلیغات سوء دشمن علیه آیت الله رئیسی، افزود: بعد از شهادت آیت الله رئیسی تازه همه دارند می‌فهمند ایشان چه کارهای بزرگی انجام داده است.

حجت الاسلام ماندگاری یادآور شد: آیت رئیسی پیرو امامین انقلاب بود و به دشمن اعتماد نداشت اما در همین مملکت داشتیم مسئولینی که می‌ خواستند به آمریکا و اروپا اعتماد کنند و حتی گفتند تا ما برجام را امضا نکنیم مشکل آب مردم هم حل نمی‌شود و همه امور کشور را به اعتماد به آمریکا گره زدند.

وی، دیگر ویژگی مکتب امام راحل را بی‌اعتمادی به نفس اماره‌اش دانست و گفت: اعتماد به نفس بدون اتکای به خداوند انسان را مغرور می‌کند، کارهای بد انسان را زیبا جلوه می‌دهد و باعث می‌شود که انسان کارهای خودش را توجیه کند.

حجت الاسلام ماندگاری افزود: انسان باید طاغوت درون خود را سرنگون کنند که شهدا اینگونه بودند و امام راحل هم اعتمادی به نفس خود نداشت.

مدرس حوزه و دانشگاه خاطر نشان کرد: آیت الله رئیسی هم همانند امام اعتماد به دشمنان نداشت و از این پس هم شما باید رئیس جمهوری انتخاب کنید که دوباره دنبال اعتماد به دشمنان نباشد، آنهایی که شعار رفع تحریم می‌دهند شعاری قشنگی برای وابستگی به دشمنان است.

حجت‌الاسلام ماندگاری افزود: اگر در بین کاندیداها کسی شعار برداشتن تحریم‌ها را سرداد، اعتماد نکنید چرا که تا وقتی دشمنان هستند، تحریم‌ها هم هست و این گونه کاندیدایی زیر لوای مکتب امام(ره) نیست.

وی بیان کرد: دشمنان در برابر اسلام سر تسلیم فرود نمی‌آورند لذا باید آنقدر قوی باشیم که تحریم‌ها را دور بزنیم.

مدرس حوزه افزود: به آقای رئیسی گفتند تو زبان دنیا را بلد نیستی اما برای تشییع پیکرش ۹۵ مسئول و مقام دنیا به ایران آمدند و چندین کشور عزای عمومی اعلام کردند لذا وقتی با مکتب امام(ره) باشید خداوند عزت می‌دهد.

وی متذکر شد: هرکسی به دنبال رابطه با آمریکاست، ادامه‌ دهنده راه رئیس جمهور شهیدمان و مکتب امام خمینی(ره) نیست.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار