رئیس دانشگاه تبریز:

هنر بزرگ امام خمینی(ره)، جاری کردن دین در جامعه بود

تبریز- رئیس دانشگاه تبریز، هنر بزرگ امام خمینی(ره) را جاری و اجرایی کردن دین در جامعه دانست و گفت: دین باید در رفتار، عمل و نتیجه عمل مسئولان بروز و ظهور داشته باشد.
کد خبر: ۹۶۰۳۷۹۴
|
۱۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، صفر نصرالله ‌زاده در مراسم گرامی‌داشت سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) به شخصیت والای معمار کبیر انقلاب تاکید کرد و افزود: هر صفت نیکو و هر هنر غیر قابل توصیف را در خصوص ایشان بگوییم باز هم کم‌گویی کرده‌ایم و باید سال های سال در مورد شخصیت والای حضرت امام خمینی(ره) بیندیشم تا به معنویات ایشان پی ببریم.

وی به تربیت و پرورش شهدای خدمت و مدافع حرم در مکتب امام خمینی(ره) اشاره کرد و گفت: امام خمینی(ره) آیه های جهاد را با سربازان و رزمندگان جان برکف خود همچون سردار سلیمانی در جامعه تفسیر کرد و همچنین امام خمینی(ره) به ما مسیر اخلاص، عمل صالح، خدمتگزاری صادق و مردمداری را نشان داد.

نصراله زاده اضافه کرد: نسل کسانی که با عشق با فرامین و فرمایشات امام خمینی(ره) مانوس بوده‌اند و در جبهه های انقلاب حضور داشته‌اند به تدریج به پایان می‌رسد و در راستای بهره‌مندی از تجربیات و سوابق این افراد باید دانشگاه ها پای‌کار باشند.

وی به خدمات و رشادت های شهید جمهور اشاره کرد و افزود: شهید آیت‌الله ‌رئیسی با وجود خطرات با تمام وجود در راستای رضای خداوند، خدمت به مردم و کار خالصانه در میدان تلاش می‌کرد که عاقبت هم به شهادت نائل آمدند.

نصرالله زاده شهادت آیت الله آل‌هاشم را به منزله از دست دادن پدر جامعه دانست و گفت: ایشان با تمام اقشار و طیف های مختلف جامعه ارتباط داشتند و در این راستا نیز محبوب القلوب مردم آذربایجان بودند.

وی شهید مالک رحمتی را استاندار جوان، مجرب و تنومند عنوان کرد و افزود: متاسفانه ایشان را خیلی زود از دست دادیم.

ارسال نظرات