در بیانیه‌ای صورت گرفت؛

حمایت بیش از ۱۱ هزار استاد دانشگاه از نامه رهبر انقلاب به دانشجویان آمریکایی/ تجدید میثاق با آرمان‌های امام خمینی(ره)

بیش از یازده هزار و سیصد استاد دانشگاه‌های کشور در بیانیه‌ای ضمن حمایت از نامه رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه‌ای(مدظله‌العالی) به دانشجویان آمریکایی تاکید کردند: خلف صالح شایسته و گرامی، امام خامنه‌ای عزیز(مدظله‌العالی) با صدور نامه‌ای پدرانه و روشنگرانه نقش امامت خویش بر جهان را ایفاء نموده و داهیانه این جوانان را بخشی از مقاومت علیه استکبار جهانی معرفی نموده است.
کد خبر: ۹۶۰۳۷۹۶
|
۱۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۷

به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج اساتید کشور،  بیش از یازده هزار و سیصد استاد دانشگاه‌های کشور در بیانیه‌ای ضمن حمایت از نامه رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه‌ای(مدظله‌العالی)به دانشجویان آمریکایی تاکید کردند: خلف صالح شایسته و گرامی، امام خامنه‌ای عزیز(مدظله‌العالی) با صدور نامه‌ای پدرانه و روشنگرانه نقش امامت خویش بر جهان را ایفاء نموده و داهیانه این جوانان را بخشی از مقاومت علیه استکبار جهانی معرفی نموده است.

حمایت بیش از ۱۱ هزار استاد دانشگاه از نامه رهبر انقلاب به دانشجویان آمریکایی/ تجدید میثاق با آرمان‌های امام خمینی(ره)

متن این نامه به شرح زیر است:

بسم‌ الله الرحمن الرحیم
السلام علیک ایها العبد الصالح


سلام و درود بی‌پایان بر امام خوبی‌ها(ره)، آن پیر وارسته و واصلی که به حق «امام وعده‌های صادق» بود. وعده‌هایی مانند: 

«پیروزی انقلاب اسلامی» از زمانی که انقلابیون جوان هنوز در گهواره بودند. «صدور انقلاب اسلامی» به سراسر جهان در شرایطی که جهانیان با تمام قدرت مقابل آن ایستاده بودند. «سقوط ابرقدرت‌ها» و خرد شدن استخوان‌های کمونیسم در شرایطی که با تمام قدرت به فکر نابودی انقلاب اسلامی بودند. «نابودی طواغیت بزرگ منطقه» در دوره‌ای که مغرورانه به رژیم بعث عراق کمک مالی و تسلیحاتی می‌کردند. «بیداری ملت‌ها» در عصری که خواب و نومیدی کشورهای تحت سلطه را فراگرفته بود. «تبدیل فلسطین به مسئله اول جهان اسلام» در شرایطی که دولت‌های اسلامی برای عادی‌سازی رابطه با رژیم صهیونیستی از یکدیگر سبقت می‌گرفتند.

ای امام عزیز! 
امروز در حالی که هنوز نیم قرن از وعده‌هایت نگذشته، جهان شاهد تحقق آنها یکی پس دیگری می‌باشد. شعار «فلسطین آزاد از بحر تا نهر» در سایه انوار بیدارساز انقلاب اسلامی جهان را فراگرفته و نابودی رژیم صهیونیستی با افتخاری که فرزندان انقلابی‌ات در عملیات «وعده صادق» آفریدند، برای همه مردم جهان قابل باور شده است.

این درحالیست که نظام مقدس جمهوری اسلامی بالنده‌تر و پویاتر از همیشه روند قدرت‌یابی خود را طی کرده و این روزها که رئیس جمهور خدوم ملت و خادم الرضا(ع)، به همراه جمعی از همراهان در مسیر خدمت به ملت، مسافر پرواز اردیبهشت شدند تا به اعظم درجات الهی نائل شوند، ام‌القرای جهان اسلام مشغول برگزاری انتخاباتی امن و سالم، رقابتی و مشارکتی است تا با دولت چهاردهم وارد دهه ششم حیات انقلاب اسلامی گردد.  این درحالیست که؛ 

جهان شاهد وحشیانه‌ترین رفتارهای ضدبشری رژیم کودک‌کش صهیونیستی علیه مردم مظلوم غزه در هشت ماه گذشته می‌باشد. رژیم منحوس صهیونیستی ناامن‌ترین روزهای اشغالگری خود را در سرزمین مقدس فلسیطن سپری می‌کند. کشتی‌های قدرت‌های بزرگ با موشک‌های بالستیک مقاومت مورد هدف قرار می‌گیرد. دانشجویان و دانشگاهیان غرب کم سابقه‌ترین اعتراضات خود علیه نسل‌کشی رژیم صهیونیستی و حمایت حکام اروپایی و آمریکا به نمایش گذاشته است. خلف صالح شایسته و گرامی، امام خامنه‌ای عزیز(مدظله‌العالی) با صدور نامه‌ای پدرانه و روشنگرانه نقش امامت خویش بر جهان را ایفاء نموده و داهیانه این جوانان را بخشی از مقاومت علیه استکبار جهانی معرفی نموده است.

از این رو، ما اساتید بسیجی به نیابت از جامعه دانشگاهی ضمن تجدید میثاق با امام خمینی(ره) و تجدید بیعت با مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) صادقانه عهد می‌بندیم تا تحقق همه وعده‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی به ویژه ظهور دولت یار، پای کار انقلاب و نظام بوده و از هیچ کوششی در راه آزادی فلسطین و همدردی با مردم مظلوم غزه تا حذف کامل غده سرطانی صهیونیزم فروگذار نکرده و رجاء واثق داریم جشن پیروزی مقاومت در فلسطین را با آزادی قدس شریف به زعامت رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی امام خامنه‌ای (مدظله العالی) برگزار خواهیم کرد.

ان‌شاء‌الله تعالی

جمعی از اساتید بسیجی دانشگاه‌های کشور
چهاردهم خردادماه ۱۴۰۳

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار