سیل کمک های مومنانه در روستای سرخه جاری است

بسیجی پایگاه مقاومت بسیج آمنه (س) روستای لاسجرد از تداوم کمک های مومنانه در راستای بزرگداشت 14 و 15 خرداد همراه با برنامه های فرهنگی و مذهبی در روستا خبر داد.
کد خبر: ۹۶۰۳۸۵۸
|
۱۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، همزمان با چهاردهم خرداد ماه، نزدیک به بیست و پنج نفر از بسیجیان پایگاه مقاومت آمنه (س) روستای لاسجرد در سرخه تعدادی از حانواده ها در مراسم ارتحال امام راحل در تهران حضور یافتند.

راضیه شهادت از بسیجیان این پایگاه مقاومت بسیج در حاشیه این برنامه در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: مراسم بزرگداشت یاد و خاطره امام با حضور خواهران و برادران بسیجی و مردم شهیدپرور روستا در حسینیه لاسجرد برگزار و آماده سازی چای و پذیرایی این مراسم و گرامیداشت سالگرد شهدای ۱۵ خرداد توسط گروه جهادی شهید ابراهیم هادی انجام شد.

او با اشاره به برپایی برنامه ختم قرآن و ختم صلوات به نیت امام راحل افزود: به مناسبت گرامیداشت سالروز دفن شهدای گمنام لاسجرد، مراسم بزرگداشت در آستان مقدس امامزادگان سید رضا وسید علی اکبر (ع) روستا برپا شد.

بسیجی پایگاه مقاومت بسیج آمنه (س) با اشاره به برگزاری ویژه برنامه های متنوع در جهت بزرگداشت یاد و خاطره شهدای خدمت خاطرنشان کرد: مراسم بزرگداشت سید محرومان حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی و یاران شهیدش در مسجد شهید بهشتی به همت خواهران بسیجی همراه با اقامه نماز جماعت با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین جلالی و مداحی برگزار شد.

شهادت با بیان اینکه با هدف بزرگداشت 14 و 15 خرداد کمک های مومنانه در جهت دستگیری از خانواده های نیازمند در روستا انجام شد، گفت: خرید چهار بسته ایزی لایف، دستمال بهداشتی و باند به خانواده سالمند کم برخوردار، واریز مبلغ 3 میلیون ریال دارو برای نیازمند‌، توزیع سه میلیون ریال نان صلواتی، واریز مبلغ 25 میلیون و ششصد هزار جهت خرید فلاکس چای حسینیه، اهدا سه بسته معیشتی و تهیه آبگوشت و توزیع بین نیازمندان‌ توسط گروه جهادی به همت جهادگران بسیجی انجام شد.

او با اشاره به برپایی پویش «چله خدمت» در روستا عنوان کرد: به مناسبت شهادت شهدای خدمت و گرامیداشت چهاردهم و پانزدهم‌ خرداد، آموزش، برش و دوخت (پیراهن ساحلی)، بدون هیچ پیش زمینه خیاطی به همت گروه جهادی شهید محسن فخری زاده پایگاه خواهران آمنه (س) در روز پنج شنبه 17 خرداد برگزار می شود.

بسیجی پایگاه مقاومت بسیج آمنه (س) اضافه کرد: گلباران مزار شهدای گمنام، قرائت دعای آل یاسین و مداحی و حضور هفتگی تیم والیبال شهید امرالله شهروی در سالن ورزشی شهدای لاسجرد از دیگر برنامه های اجرایی بوده است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار