خبرهای داغ:

امام خمینی الگویی الهام‌بخش برای همه ملت‌ها است

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه پیرانشهرگفت: امام خمینی الگویی الهام‌بخش برای همه ملت‌ها و همه اعصار است، چراکه انقلاب اسلامی ایران فراتر از مرزها و زمان‌ها اثرگذار بود.
کد خبر: ۹۶۰۳۸۶۰
|
۱۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام علی محمدنژاد مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه پیرانشهر امروز 14 خرداد در مراسم گرامیداشت سالروز ارتحال امام خمینی که در حسینیه ارتش این شهرستان برگزار شد، گفت: سبک زندگی، سیاست‌ها، راهبردها و اندیشه‌های امام خمینی برای همه ملت‌ها الهام‌بخش است و می‌توانند از ایشان الگوبرداری کنند.

وی ضمن ابرازخشنودی از اینکه انقلاب اسلامی ایران مرزهای جغرافیایی را پشت‌سر گذاشت و بر بسیاری از کشورهای جهان و ملت‌های آزاده در اقصی نقاط دنیا تاثیر گذاشت، ادامه داد: همچنین انقلاب اسلامی محدود به یک دوره و زمان خاص نمی‌باشد.

حجت‌الاسلام محمدنژاد با بیان اینکه ارتحال ملکوتی بنیانگذار کبیر انقلاب همه ملت ما را در حزن و اندوه فرو برد، اضافه کرد: تنها موضوعی که می‌توانست فقدان ایشان را برای مردم ما قابل‌تحمل کند، وجود یک رهبر فرزانه،  توانمند و مقتدر بود که خوشبختانه این موضوع تحقق یافت.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه پیرانشهر ضمن ابراز خشنودی از اینکه ملت بزرگ ایران اسلامی با همان روحیه انقلابی و افکار متعالی سال 57 امروز به رهبر معظم انقلاب اقتدا کرده‌اند، گفت: باید خداوند را به خاطر وجود یک فقیه جلیل‌القدر در راس نظام اسلامی شاکر باشیم.

وی حفظ روحیه انقلابی‌گری را در برهه کنون بسیار ضروری و حائز اهمیت دانست و ادامه داد: هر کس به سهم خود و در هر موقعیت شغلی و اجتماعی  قرار دارد تا جایی که می‌تواند باید تلاش کند منویات رهبر معظم انقلاب و سیاست‌های ابلاغی در حوزه‌های مختلف را جامه عمل بپوشاند.

حجت‌الاسلام محمدنژاد با بیان اینکه یکی از موضوع‌‌های حائز اهمیت که رهبر معظم انقلاب نیز بر روی آن تاکید جدی دارند اهتمام برای جوانی جمعیت است، خاطرنشان کرد: بنابراین مسئولین، دست‌اندرکاران، فعالان فرهنگی و نخبگان باید در این زمینه پای کار بیایند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه پیرانشهر برخورداری از جمعیت جوان، مقتدر و توانمند را یکی از مولفه‌های قدرت در هر کشوری دانست و اضافه کرد: چنانچه می‌خواهیم قدرت ملی کنونی را حفظ کرده و آن را تقویت کنیم لازم است موانع ازدواج و فرزندآوری را رفع کنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار