رکاب زنی ۹۰ کیلومتری در گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خدمت

تبریز- دوچرخه سوار تبریزی، مسیر بین محل شهادت امام جمعه تبریز در ورزقان تا محل خدمت در مصلای اعظم حضرت امام خمینی تبریز را رکاب زد.
کد خبر: ۹۶۰۳۹۳۷
|
۱۵ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی،  در این برنامه نمادین که به همت موسسه خیریه حمایت از کودکان مبتلا به سرطان استان اجرا شد، «عبدالصمد صادقی آذر» پس از طی مسیر ۹۰ کیلومتری، خود را به مراسم بزرگداشت سی و پنجمین سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی و یادبود شهدای خدمت رساند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی گفت: پس از شهادت رئیس جمهور و همراهان وی، همه کسانی که علاقه خاصی به امام جمعه شهید تبریز داشتند به نوعی علاقه و ارادت خود را به ساحت قدسی این شهید اعلام کردند.

 حجت الاسلام میکائیل اسکندری ادامه داد: این دوچرخه سوار نیز برای بزرگداشت یاد و خاطره آیت الله شهید آل هاشم، مسیر یاد شده را از ورزقان رکاب زد و امروز همزمان با سالگرد ارتحال امام خمینی در ویژه برنامه مصلای تبریز شرکت و به مقام شهدای گرانقدر خدمت و بنیانگذار جمهوری اسلامی ادای احترام کرد.

دوچرخه سوار تبریزی هم گفت: با این اقدام خواستم به نمایندگی از مردم آذربایجان شرقی احترام خود را به شهدای خدمت نشان دهم و به مقام  بنیانگذار جمهوری اسلامی ادای احترام کنم.

مراسم بزرگداشت سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی، شهدای ۱۵ خرداد و شهدای خدمت با حضور گسترده مردم در مصلای اعظم تبریز برگزار شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار