نماینده مردم استان تهران در مجلس خبرگان رهبری:

مکتب امام خمینی(ره)، مکتب قرآن و ائمه اطهار است.

به گزارش خبرگزاری بسیج_نماینده مردم تهران در مجلس خبرگان رهبری مکتب امام خمینی را برگرفته از مکتب قرآن، امامان و ائمه اطهار دانست.
کد خبر: ۹۶۰۴۰۰۹
|
۱۵ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۹

حجت‌الاسلام والمسلمین صلح میرزایی نماینده مردم تهران در مجلس خبرگان رهبری ، به مناسب سی و پنجمین سالگرد امام خمینی(ره) در نشست هم اندیشی با مردم شهرستان ملارد عنوان کرد: مکتب امام خمینی (ره) برگرفته از مکتب امامان و ائمه اطهار است؛ به همین خاطر اگر مردمان ملت، از این مسیر منحرف شوند به امتی که عزتش را از دست داده‌اند، دچار خواهند شد.

وی افزود: اسلامی که امام خمینی آن را زنده کرد یک اسلام حقیقی است که از سیره امامان و پیامبران گرفته شده که باید پس از گذر زمان بازخوانی شود. این بازخوانی برای جوانان و نوجوانان ما واجب است زیرا آنان مسئولیت ساختن آینده را بر عهده دارند و آنان باید شانه های خود را آماده کرده تا بار انقلاب اسلامی را بر دوش بکشند.

 صلح میرزایی ادامه داد : ما در مسیری قرار گرفتیم که مسیر ظهور امام زمان(عج) است و امام خمینی این راه را برای ما باز کرد‌‌. ما باید شکرگزار این این مرد الهی باشیم. راه و خط امام خمینی (ره)، مکتب و فصول تفکری ایشان آنقدری مهم است که رهبر در این خصوص تذکر مهمی داده و فرمودند: اگر ملت ما از راه و خط امام خمینی فاصله بگیرد خدایی نکرده سیلی خواهد خورد.

نماینده مردم استان تهران در مجلس خبرنگان رهبری ضمن اشاره به سرفصل های مکتب امام خمینی (ره) که در بیان رهبر انقلاب اسلامی آماده است، گفت: مکتب شهید رئیسی و شهید سلیمانی با سیره ایشان تطبیق دارد.

میرزایی خاطر نشان کرد: ما در حال حاضر تا روز هشتم تیرماه در لیلة القدری هستیم که اگر به آن توجه ویژه ای نشود از بصیرت های آن باز می‌مانیم.

این مقام مسئول در پایان سخنانش ضمن عرض تسلیت مجدد سالگرد امام خمینی (ره) گفت: امیدواریم که مردمان ملت در تیرماه با انتخاب درست، سرنوشت کشور را به خوبی رقم بزنند.

خبرنگار: نگین‌حاجی‌حسین‌‌‌

اخبار مرتبط
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار