برگزاری یادواره ۷۵ شهید شهر کلاته خیج+ تصاویر

شاهرود_ سی و پنجمین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) و یادواره شهدای شهر کلاته خیج شهرستان شاهرود با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان برگزار شد.
کد خبر: ۹۶۰۴۰۵۰
|
۱۵ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۴

به گزارش خبرنگار بسیج، سی و پنجمین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) و یادواره ۷۵ شهید شهر کلاته خیج شهرستان شاهرود و پانزدهم شهدای خدمت در حسینیه اعظم این شهر برگزار شد.
در این مراسم شهدایی که اقشار مختلف مردم و امام جمعه شاهرود، نماینده مردم شهرستان‌های شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی، ائمه جمعه شرق استان، فرماندهان نظامی و انتظامی شهرستان و برخی مسؤولان استانی و شهرستانی حضور داشتند، حجت‌الاسلام یدالله شیرمردی جانباز دفاع مقدس و استاد حوزه و دانشگاه قم در خصوص سیره امام راحل و شهدای خدمت مطالبی بیان کرد و بر تداوم راه شهدا با انتخاب درست در انتخابات پیش روی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد.
مرثیه سرایی و دکلمه خوانی دختر مدافع حرم فاطمیون و اجرای گروه سرود سردار شهید حاج عبدالله عرب نجفی و خیرمقدم شهردار کلاته خیج و فرزند شهید از دیگر برنامه‌های این مراسم شهدایی بود.
این یادواره شهدا به همت خانواده شهدا، بنیاد شهید و امور ایثارگران استان و شهرستان شاهرود، پایگاه‌های بسیج ولی عصر (عج) و امام حسین (ع) حوزه بسیج مساجد و محلات حمزه سیدالشهدا و پایگاه بسیج عشایری امام رضا (ع) و پایگاه راضیه حوزه بسیج خواهران زینب کبری (س) به یاد شهدای این شهر از جمله سردار شهید حاج عبدالله عرب نجفی، محمود مقصودی و شهدای این شهر برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها