خبرهای داغ:

برپایی ایستگاه صلواتی به مناسبت رحلت امام خمینی (ره) به همت گروه جهادی شهید عبدالله نوشادی/ امام خمینی، زنده‌کننده و احیاء کنندۀ ولایت فقیه بود

مراسم بزرگداشت ۱۵ خرداد و سالروز ارتحال امام راحل به همت سپاه فراشبند همراه با برگزاری ایستگاه صلواتی در نوجین برگزار شد.
کد خبر: ۹۶۰۴۰۸۷
|
۱۵ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۴

به گزارش فاطمه شعبانی، خبرنگار افتخاری خبرگزاری بسیج فارس از فراشبند، مراسم بزرگداشت ۱۵ خرداد و سالروز ارتحال امام راحل به همت سپاه فراشبند همراه با برگزاری ایستگاه صلواتی در نوجین برگزار شد.

حجت الاسلام پور غلامی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه فراشبند در این مراسم با برشمردن ویژگی‌های حکومت ولی فقیه و شئون ولی فقیه، به نقش تاریخی امام راحل(ره) اشاره کرد و افزود: امام خمینی(ره)، بنیانگذار ولایت فقیه نبود بلکه زنده‌کننده و احیاء کنندۀ ولایت فقیه بود. حاکمیت اسلام، حاکمیت فقیه است. در حاکمیت ولی فقیه نیز همه محترم هستند و بایستی با حفظ حرمت و احترام افراد، موارد مختلف را در سلسله مراتب درست خود پیگیری نمود.

حسین عالیشوندی مسئول بسیج سازندگی شهرستان فراشبند هم در حاشیه این مراسم در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت: همزمان با سالگرد رحلت بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) گروه جهادی شهید عبدالله نوشادی از پایگاه مقاومت ریحانه، حوزه فاطمه الزهرا با برپایی ایستگاه صلواتی یاد و خاطره ی آن امام بزرگوار را زنده نگه داشتند.

وی با بیان اینکه همزمان با ایام سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) گروه‌های جهادی مشغول خدمات رسانی خواهند بود، افزود: خدمت به مستضعفان و اقشار کم برخوردار از توصیه‌های مهم امامین انقلاب اسلامی و از الویت‌های مهم جهادگران بسیجی است.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار