خبرهای داغ:
الگو باشیم |

گفتگوی بسیج با کارآفرین نمونه‌ای که با احیاء معدن شن و ماسه، زمینه اشتغال بیش از ۱۰۰ نفر را فراهم کرد

کد خبر: ۹۶۰۴۲۳۰
|
۱۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۹

حاج رضا دشت بشی کار‌آفرین نمونه‌ای از پودنک شیراز که با احیاء معدن شن و ماسه و آسفالت بیش از ۱۰۰ نفر از هم استانی هایش را مشغول به کار کرده است. او از ۱۸ سالگی بسیجی وار به جبهه های جنگ اعزام شد و بعد از اتمام جنگ نیز با فعالیت های اقتصادی، اشتغالزایی و تولید به جامعه خدمت کرده است.

حاج رضا دشت بشی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج اظهار کرد: کارخانه متروکه شن و ماسه با بیش از صد شاکی پس از چندین سال راه اندازی شده و زمینه اشتغال بیش از یکصد نفر در این مجموعه ها فراهم شده است .

این عضو فعال بسیج که اکنون مدیریت چندین کارخانه تولیدی و صنعتی از نوع آسفالت، معدن، شن و ماسه ، شرکت حمل و نقل و چندین شرکت تولید فرآورده های نفتی و ... را بر عهده دارد افزود: سالیان متماد‌‌‌ی د‌‌‌ر زمینه حمل قیر و مواد‌‌‌ نفتی فعالیت کرد‌‌‌ه‌ام و د‌‌‌ر حال حاضر با تمام مشقت‌ها نیز در سه کارخانه تولید‌‌‌ آسفالت و د‌‌‌و معد‌‌‌ن شن و ماسه د‌‌‌ر حومه شیراز فعال هستم.

این کارآفرین نمونه از احداث مجموعه فرهنگی ورزشی شهدای پودنک خبر داد و گفت: این مجموعه در زمینی به مساحت ۶۰۰ متر مربع که شامل زورخانه و سالن کشتی و کتابخانه است احداث شد و به گفته کارشناسان یکی از بهترین زورخانه های ایران است که با هزینه شخصی بنا شده است .

وی در پایان خواستار ارتباط بیشتر مسئولان با مردم شد و گفت: مسئولان همواره جوابگوی مشکلات مردم باشند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار