خاطرات امام خمینی هرگز از حافظه تاریخی ملت پاک نمی‌شود

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری گفت: خاطرات بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی(ره) هرگز از حافظه تاریخی ملت بزرگ ایران اسلامی پاک نخواهد شد.
کد خبر: ۹۶۰۴۳۱۴
|
۱۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام عسگر دیرباز، نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری امروز 16 خرداد در مراسم بزرگداشت سالگرد ارتحال امام خمینی و یادبود شهدای قیام خونین 15 خرداد که در مسجد جامع چهاربرج برگزار شد، گفت: خاطرات امام خمینی هرگز از حافظه تاریخی ملت بزرگ ایران اسلامی پاک نخواهد شد چراکه در قلب و ذهن ملت ما ثبت شده است.

وی ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام ارتحال امام خمینی(ره) ضمن اشاره به اینکه روز رحلت این مرد تاریخ‌ساز به معنای واقعی کلمه فراموش‌نشدنی است، ادامه داد: رحلت حضرت امام در تاریخ پرفراز و نشیب ایران اسلامی باعث شد ملت ما در فراق یک مرد بزرگ به سوگ بنشینند و سراسر ایران یکپارچه عزادار و سیاه‌پوش شود.

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه خاطره شکوهمند زندگی و ارتحال ایشان هرگز از اذهان و افکار آحاد جامعه اسلامی و انقلابی محو نخواهد شد، ادامه داد: نام و یاد معمار کبیر انقلاب تا ابد در ایران زنده می‌ماند.

حجت‌الاسلام دیرباز بر لزوم بازخوانی تاریخ انقلاب اسلامی و تبیین اندیشه‌های امام راحل تاکید کرد و بیان داشت: برای اینکه حضرت امام را خوب بشناسیم لازم است که وصیت‌نامه ایشان را مطالعه کرده همچنین پیرامون چرایی و چگونگی شکل گرفتن انقلاب اسلامی تحقیق گسترده‌ای را انجام بدهیم.

وی بر ضرورت بزرگداشت یاد و خاطره معمار کبیر انقلاب اسلامی و حرکت در مسیر اهداف والای ایشان تاکید کرد و گفت: گوش سپردن به منویات رهبر معظم انقلاب و جامه عمل پوشاندن به رهنمودهای ایشان بهترین راه برای زنده نگه داشتن یاد و خاطره حضرت امام محسوب می‌شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار