خبرهای داغ:

تمدید نام‌نویسی در مسابقات قرآنی آذربایجان شرقی

تبریز- مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی گفت: نام نویسی برای شرکت در چهل و هفتمین دوره مسابقات قرآنی استان تا ۲۹ خرداد تمدید شد.
کد خبر: ۹۶۰۴۳۲۲
|
۱۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی،  حجت الاسلام سید شهاب الدین حسینی با بیان اینکه نام نویسی چهل و هفتمین دوره مسابقات قرآنی آذربایجان شرقی از اول تا ۱۹ خرداد تعیین شده بود گفت: با توجه به استقبال علاقمندان نام نویسی برای این دوره تمدید شده است.

وی اظهار کرد: این دوره از مسابقات با هدف بزرگداشت شهدای سانحه هوایی در ۲ رده سنی ۱۲ تا ۱۸ سال و بالای ۱۸ سال در بخش مردان و بانوان برگزار می‌شود و نام نویسی از علاقمندان برای این دوره در حال انجام است.

حجت الاسلام حسینی افزود: مسابقات انفرادی برای افراد بالای ۱۸ سال در بخش‌های آوایی شامل قرائت، ترتیل، دعاخوانی و اذان و مسابقات گروهی در بخش‌های مدیحه سرایی و همخوانی قرآن کریم، معارف عمومی در بخش‌های ترجمه سوره‌های لقمان، حجرات و حشر و معارف تخصصی در بخش‌های قرآن کریم، صحیفه سجادیه و نهج البلاغه برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه مسابقات گروه سنی ۱۲ تا ۱۸ سال نیز شامل رشته‌های قرائت و حفظ کل قرآن کریم است ادامه داد: این دوره از مسابقات در هفت منطقه استان شامل تبریز، مراغه، میانه، اهر، سراب، شبستر و آذرشهر برگزار می‌شود و نفرات برتر مسابقات منطقه استانی به مرحله نیمه نهایی راه می‌یابند و نفرات برگزیده مرحله نیمه نهایی نیز به مسابقات کشوری این دوره که در تبریز برگزار می‌شود راه می‌یابند.

حجت الاسلام حسینی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه محل شهادت شهدای سانحه هوایی آذربایجان شرقی است بر اساس اعلام سازمان اوقاف و امور خیریه  همانند سال ۱۳۹۳ این دوره از مسابقات در تبریز برگزار خواهد شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار