اجرای 3846 برنامه فرهنگی کتاب‌محور در آذربایجان غربی

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی آذربایجان غربی گفت: در طول سال گذشته 3 هزار و 846 برنامه فرهنگی و ترویجی کتاب‌محور در مناطق مختلف آذربایجان غربی اجرا شده است.
کد خبر: ۹۶۰۴۳۳۵
|
۱۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۱۸

خدیجه معصومی مدیرکل کتابخانه‌های عمومی آذربایجان غربی، در گفت‌وگو با خبرگزاری بسیج از آذربایجان غربی، گفت: در طول سال گذشته 3 هزار و 846 برنامه فرهنگی و ترویجی کتاب‌محور در سراسر استان با هدف نهادینه‌سازی فرهنگ مطالعه به مرحله اجرا گذشته شد.

وی ضمن ابراز خشنودی از اجرای این برنامه‌ها، خاطرنشان کرد: فعالیت‌های فرهنگی متنوعی نظیر جلسات نقد کتاب، جمع‌خوانی، حلقه‌های مطالعاتی، جلسات قصه‌گویی ویژه کودکان و نوجوانان اجرا شده است که این برنامه‌ها از نقاط مرکزی شهر تا دورافتاده‌ترین روستاها را نیز پوشش می‌داد.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی آذربایجان غربی به اجرای 1 هزار و 480 برنامه ویژه کودک در استان طی سال گذشته اشاره کرد و بیان داشت: به این قشر از جامعه توجه ویژه‌ای می‌کنیم، چراکه بهترین دوران برای انس گرفتن با کتاب محسوب می‌شود.

وی ضمن ابراز خشنودی از اینکه امسال 8 هزار مترمربع به فضای کتابخانه‌ای استان اضافه خواهد شد، ادامه داد: 12 باب پروژه در مناطق مختلف استان اجرا خواهد شد؛ که هفت باب در شهرهای فاقد کتابخانه احداث می‌شود.

معصومی با بیان اینکه یکی از این پروژه‌ها کتابخانه عمومی سرو بود که در سال گذشته افتتاح شد، ادامه داد: در تلاش هستیم بقیه کتابخانه‌ها با صرف کمترین زمان احداث شده و توسط اقشار مختلف مردم استفاده شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار