همزمان با روز زیارتی حضرت رضا علیه‌السلام:

سبقت قدم‌ها برای زیارت به نیابت از شهدا

همزمان با روز زیارتی حضرت رضا علیه‌السلام در آیینی با حضور جمعی از خدام بارگاه پاک و مطهر امام مهربانی ها زیارت به نیابت از شهیدان خدمت در حرم رضوی انجام شد.
کد خبر: ۹۶۰۴۳۷۹
|
۱۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۷:۵۵

سبقت قدم‌ها برای زیارت به نیابت از شهدا

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از مشهد مقدس، همزمان با روز زیارتی مخصوص ولی نعمت، امام مهربانی ها حضرت علی ابن موسی الرضا علیه السلام جمعی از خادمان بارگاه مطهر رضوی قبل از شروع کشیک خدمتی، ضمن برگزاری مراسم باشکوه به مناسبت گرامیداشت ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران امام خمینی (ره) و شهدای قیام خونین پانزده خرداد ضمن تجدید عهد و بیعت با آرمان های امام راحل و شهدا یاد و خاطره شهیدان خدمت آیت الله رئیسی و همراهان شهیدشان را گرامی داشتند.

 قرائت آیاتی از قرآن کریم، سخنرانی و مرثیه خوانی با نوای مداحان اهل بیت علیهم السلام از ویژه برنامه های این مراسم باشکوه با حضور خادمان بارگاه منور حضرت علی ابن موسی الرضا علیه السلام برگزار شد.

در پایان این مراسم خادمان بارگاه ملکوتی حضرت ثامن الحج (علیه السلام) به نیابت از شهدا با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به زیارت ولی نعمت امام رضا علیه السلام مشرف شدند و دل‌ ها را روانه حضرت کرده تا عرض ادب به ولی نعمت خود داشته باشند و ضمن حضور بر مزار مطهر شهید خدمت، شهید جمهور، خادم الرضا آیت الله سید ابراهیم رئیسی یاد و خاطره ایشان را گرامی داشتند و با آرمان های شهیدان، امام راحل حضرت امام خمینی (ره)، آرمان‌ های انقلاب عهدی دوباره بستند.

از جمله روزهای وارده برای زیارت حضرت رضا (ع)، چهارشنبه هر هفته می باشد، اگر با خلوص نیت و معرفت نسبت به این امام همام همراه باشد، دارای پاداشی منحصر به فرد می باشد و زمانی انسان به همه این پاداش‌ ها دست می‌ یابد و زیارت او قبول می‌ شود که آگاهانه و از سر معرفت به زیارت امام خود بشتابد. در روز چهارشنبه روز زیارتی امام رضا (ع) حال و احوال زائران بارگاه منور رضوی هم خوش‌ تر است. زائران همینطور مشغول آمدن هستند. حرم پناه همه دلدادگان است که امروز آمده اند تا ندای دل را با آقا در میان بگذارند.

خبرنگار/ عبدالنبی حدادی

 

 

 

سبقت قدم‌ها برای زیارت به نیابت از شهدا

 

سبقت قدم‌ها برای زیارت به نیابت از شهدا

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار