خبرهای داغ:
الگو باشیم |

گفتگوی بسیج با یک مربی برتر عقیدتی سیاسی که هم زبان تدریس می‌کند و هم پای کار ارائه آموزش به کودکان است

اگر در مدارس  بودجه لازم برای کار فرهنگی هزینه شود پیشرفت آن در آینده بسیار محسوس خواهد بود.
کد خبر: ۹۶۰۴۴۲۷
|
۱۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۲

صادق معصومی مهر، ۴۲ ساله، طلبه سطح ۳ و دارای مدرک کارشناسی ارشد فقه و اصول است.

وی که در زمره مربیان برتر عقیدتی سیاسی بسیج قرار دارد، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج گفت: در حال حاضر هم با بسیج محلات و مجموعه تعاون بسیج و هم با موسسه علمی رزمندگان اسلام‌ همکاری می‌کنم. در مدرسه شیخ بهایی نیز تدریس زبان انگلیسی و ارائه بحث‌های تربیتی و آموزشی دارم.  علاوه بر این‌ در  مدارس برای  پایه های هفتم، هشتم و نهم زبان تدریس می‌کنم. 

وی درباره فعالیت های خود در بسیج گفت: در منطقه ۱۰ تهران در  بسیج مسجد حضرت اباالفضل(ع) منطقه کارون و جیحون فعالیت می‌کنم و فعالیتهای تربیتی و آموزشی و‌ برنامه‌های کمک درسی داریم . کلاس های قرانی و آداب معاشرت برای کودکان و نوجوانان و جوانان برگزار می‌کنیم؛ همچنین کلاس‌های ورزشی گذاشتیم تا جذابیت بیشتری برای کودکان و نوجوانان داشته باشد. 

معصومی مهر با توجه به دغدغه‌اش برای فعالیت در بسیج یادآور شد: هرکسی آگاهی داشته باشد قطعا راحت‌تر می‌تواند مبانی را بپذیرد. هم اکنون کشور ما دارای مبانی دینی، فرهنگی و سیاسی است و از سوی دیگر آگاهی نوجوانان و جوانان نسبت به این مسائل نیز بیشتر شده است. از همین رو، آموزش و آگاه سازی دانش آموزان در حوزه‌های دینی، فرهنگی و سیاسی، از اهمیت زیادی برخوردار است.

این مربی برتر عقیدتی سیاسی گفت: تربیت را باید از مهدکودک‌ها آغاز کرد؛ ضمن آنکه آموزش هدفمند کودکان از دوره ابتدایی نیز از اهمیت زیادی برخوردار است. اگر در مدارس  بودجه لازم برای کار فرهنگی هزینه شود پیشرفت آن در آینده بسیار محسوس خواهد بود. 

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار