خبرهای داغ:
الگو باشیم |

طلبه قمی که همراه با فرزندانش در خدمت‌‌رسانی به نیازمندان دستی برآتش دارد/ تمام دغدغه‌ام‌ برای خدمت به مردم در کف میدان است

کد خبر: ۹۶۰۴۶۰۶
|
۱۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۷

حسن نوری، نفر برتر جشنواره الگوی برتر تدریس مربیان بسیج در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج اظهارکرد: ۴۸ سال دارم و مبلغ حوزوی هستم و رشته تخصصی‌ام، تبلیغ است و چند سالی هم در حوزه دانش‌آموزی مشغول به تدریس هستم. 

وی با اشاره به روند همکاری خود با بسیج نیز افزود: بنده در استان قم با بسیج محلات همکاری دارم، در حوزه مقاومت و پایگاه‌های بسیج مشغول فعالیت هستم. در ناحیه امام رضا(ع) و در حوزه شهیدان حصیری به عنوان مدیر عقیدتی و نظارت مشغول و با حفظ سمت سرمربی صالحین و مروج فرهنگی و اجتماعی نیز خدمت هستم. 

نوری با اشاره به قعالیت‌های آموزشی خود در بسیج نیز اظهار کرد: گاها به عنوان استاد مدعو در دوره‌های عادی و فعال و بعضا در دوره های تکمیلی که توسط ناحیه مقاومت استان برگزار می شود، حضور دارم. همچنین در جلسات مربیان صالحین مباحث کلاسداری و آشنایی با حوزه کودک و نوجوان و‌نیازمندی های آنان و آموزش‌های خانواده و همچنین خانه مهر که هم اکنون متولی مباحث خانواده و توانمند سازی مهارت‌های زندگی، ترییت فرزند و روابط زوجین است، توفیق تدریس و ارائه محتوا دارم. 

وی با اشاره به ارتباط مدرک تحصیلی خود با حوزه فعالیتش در بسیج تاکید کرد: بنده تخصص تبلیغ با گرایش تربیت مبلغ دارم و نوع کاری که انجام‌می‌دهم عمدتا موارد تربیتی و فرهنگی است که محوریت آن دانش آموزان و خانواده هایشان هستند. 

نوری درباره دغدغه خود برای حضور پررنگ و خدمت‌رسانی در بسیج گفت: بر اساس فرمایشات رهبر معظم انقلاب، این رسالتی است که هرکسی تا آنجاکه می‌تواند با آن روحیه‌ امیدی که در بیانیه گام‌د‌وم به آن‌اشاره کردند، بالاخره همگی به سهم‌خود باید اقدامات و‌فعالیت‌هایی در جامعه باید داشته باشیم. 

وی گفت: دغدغه طلبگی ام بود که در بسیج و حوزه فعال باشم. باتوجه به مباحث تخصصی تبلیغ و ارتباط چهره به چهره که طی کردم، احساس می کنم خیلی راحت‌تر بتوانم ارتباط گیری کرده و در کف میدان با مردم زندگی کرد و امورات شان را پیگیری کرد. 

نوری گفت: کمک های مومنانه که از اواخر دهه ۹۰ راه افتاد، هنوز خودم و فرزندانم سعی کردیم آن را ادامه دهیم و در این بازه دستی در آتش داشته باشیم. لذا در بسیج محل همچنان برای کمک رسانی به خانواده های نیازمند فعال هستیم. 

وی اظهار کرد: یکسری مقالات به عنوان خانواده توحیدی پیش نویس کردم که خانواده گفتگو محور که مباحث تربیتی است و نیازهای جوانان و نوجوانان در آن‌مورد مورد بحث قرار گرفته است. تالیف یک کار قرآنی هم شروع کردیم که دوستان نیز در آن همکاری دارند. امیدوارم به زودی آماده شود. 

 

وی خاطرنشان کرد: امیدوارم شرایط و بستری مهیا شود که یچ خانواده‌ای نیازمندی در کشور نداشته باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار