امام جمعه موقت تربت جام تاکید کرد:

ملت ایران به تفکر ایستاده در کنار رئیسی و نه مقابل شهید جمهور رای خواهند داد

امام جمعه موقت شهرستان تربت‌جام با تاکید بر این‌که باید عرصه انتخابات صحنه‌هایی جذاب برای خدمت باشد نه رقابت ناسالم، گفت: ملت شریف ایران اسلامی بار دیگر به تفکر ایستاده در کنار رئیسی و نه مقابل شهید جمهور رای خواهند داد، چرا که مشی این دولت همواره مورد تاکید رهبر معظم انقلاب بوده است.
کد خبر: ۹۶۰۴۶۳۹
|
۱۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج استان خراسان رضوی از تربت‌جام، حجت‌الاسلام مهدی غلامی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با تسلیت سالروز شهادت جوادالائمه(ع) و تاکید به رعایت تقوای الهی، افزود: یکی از فلسفه‌های وجودی امام محمد تقی(ع) جلوگیری از انحراف جامعه اسلامی از مسیر اصلی بود، اما متاسفانه امروز جامعه نسبت به فریضه الهی امر به معروف و نهی از منکر بی تفاوت هستند. 

وی در خطبه‌ دوم با تبریک ماه ذی الحجه، افزود: باید هواهای نفسانی را در عید قربان ذبح کنیم تا به غدیرخم و ولایت امیرالمومنین(ع) برسیم.

امام جمعه موقت تربت جام با اشاره به بیانات ارزشمند و راهبردی رهبرمعظم انقلاب در سال‌روز ارتحال امام خمینی(ره)، ادامه داد: علیرغم طراحی پیچیده استکبار جهانی در تغییر موازنه قدرت در غرب آسیا و تسلط بر سیاست و اقتصاد به واسطه برجام، جنگ ترکیبی و شناختی، نسل کشی در غزه...، عملیات طوفان الاقصی و وعده صادق رزمندگان اسلام ضربه سهمگینی در اضمحلال و نابودی رژیم غاصب صهیونیستی را فراهم کرد و موازنه قدرت را به نفع جهان اسلام تغییر داد.

حجت‌الاسلام غلامی با تاکید بر حضور حداکثری در انتخابات ریاست جمهوری، تاکیدکرد: ۸۰ نفر از چهره‌های سیاسی در انتخابات پیش رو احساس تکلیف کردند که بعد از معرفی شورای نگهبان رقابت اصلی شروع می‌شود که رعایت اخلاق مهمترین رکن حاکم در بین نامزدها باشد.

وی تاکید کرد: باید عرصه‌ی انتخابات و مناظرات صحنه‌هایی جذابی برای خدمت به مردم باشد نه رقابتی همراه با تهمت، بدگویی و... چرا که این روش‌ها به پیشرفت و تعالی جامعه کمک نمی کند و ممکن است کشور را از مسیر شعارهای اصیل انقلاب خارج کند.

وی با اشاره به چرایی حضور در عرصه انتخابات ریاست جمهوری، گفت: حضور حماسی مردم در پای صندوق های رای و انتخاب فرد اصلح موجب برچیدن رخنه های اقتصادی و افزایش تعاملات سیاسی و اقتصادی در عرصه بین‌المللی است.

وی با اشاره به فرازی از فرمایش رهبر معظم انقلاب در مرقد حضرت امام راحل مبنی بر این‌که شهید جمهور آیت الله رئیسی فردی فعال، پرکار، آگاه و بصیر به مبانی انقلاب بود، گفت: برخی با شاخصه‌های بارز انقلابی‌گری رئیس جمهور فقید مخالف بودند اما ایشان با بهره‌گیری از دیپلماسی مقاومت، عمق راهبردی ملت ایران اسلامی را در جهان تثبیت کرد.

وی تصریح کرد: اما برخی دولت‌های گذشته با شعار گفتگوی تمدن‌ها، عدالت و دفاع از انقلاب سرکار آمدند که امروز وضعیت فعلی و حال افراد برای شورای نگهبان حائز اهمیت است و این نهاد انقلابی مثل گذشته به وظیفه شرعی و قانونی خود به درستی عمل خواهد کرد.

وی با دعوت از همه مردم شیعه و اهل‌سنت در مشارکت حداکثری در انتخابات، توصیه کرد: ملت شریف ایران اسلامی بار دیگر به تفکر ایستاده در کنار رئیسی و نه مقابل شهید جمهور رای خواهند داد چرا که مشی این دولت همواره مورد تاکید رهبر معظم انقلاب بوده است و به فرمایش معظم‌له بدرقه شهیدان خدمت به فضل الهی زمینه انتخابات باشکوهی را رقم خواهد زد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار