خبرهای داغ:
ویژه:

شهید رئیسی بین خود و مردم را اصلاح کرده بود

همدان-مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان بااشاره به سخنان حضرت علی(ع) در حکمت ۸۵ نهج‌البلاغه گفت: نقطه قوت شهید رئیسی مصداق این سخن است چراکه ایشان بین خود و مردم را اصلاح کرده بود و خدا ایشان را عزیز کرد.
کد خبر: ۹۶۰۴۶۴۱
|
۱۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۴
شهید رئیسی بین خود و مردم را اصلاح کرده بود

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، مسعود ویژه در آیین پاسداشت هنر خدمت که به میزبانی اصحاب فرهنگ، هنر، رسانه، قرآن و عترت در مجتمع شهید آوینی همدان برگزار شد، اظهار کرد: این برنامه گرامیداشتی برای رئیس جمهور، شهید خدمت، آیت‌الله رئیسی و همراهانش است.

وی با اشاره فرمایشات معروف شهید «حمید هاشمی» در ایام جنگ در پادگان شهید مدنی دزفول مبنی بر اینکه «ابرقدرت خداست، ما برای پیروزی نیامده‌ایم، ما برای شکست نیامده‌ایم، ما برای شهادت نیامده‌ایم، ما برای رضای خدا آمده‌ایم»، تصریح کرد: شهید «حمید هاشمی» مصداق شهید آیت‌الله رئیسی است.

مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان با بیان اینکه حضرت علی(ع) در حکمت ۸۵ نهج‌البلاغه می‌فرمایند کسی که بین خود و خدای خود را اصلاح کرده باشد، خداوند بین او و بین مردم را اصلاح می‌کند، عنوان کرد: نقطه قوت شهید آیت‌الله رئیسی مصداق این سخن است چراکه ایشان بین خود و مردم را اصلاح کرده بود و خدا ایشان را عزیز کرد.

وی افزود: میلیون‌ها نفر در تشییع ایشان شرکت کردند و به طور قطع آیندگان متوجه خواهند شد که ایشان در بازه زمانی خدماتی را برای کشور و مردم به ثمر رساندند.

در این مراسم چند شاعر همدانی در مدح شهید جمهور ابیاتی را شعرخوانی کردند و تمثال شهید طراحی و به جانشین وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی اهدا شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار