خبرهای داغ:
معاون فرماندار دامغان:

اولین رویداد جمعیت، ازدواج و فرزندآوری در دامغان برگزار می شود

دامغان_ معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار شهرستان دامغان از برگزاری اولین رویداد جمعیت، ازدواج و فرزندآوری با شعار محوری «دامغان شهر دوستدار کودک» در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۶۰۴۸۱۰
|
۱۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج، حمیده خورزانی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار شهرستان دامغان بیان کرد: همزمان با اول ذی‌الحجه سالروز خجسته ازدواج امام علی (ع) و اسوه زنان عالم حضرت فاطمه زهرا (س) اولین رویداد ازدواج، جوانی جمعیت و فرزندآوری به همت اعضای ستاد حمایت از خانواده و جوانی جمعیت شهرستان دامغان در این شهرستان برگزار می شود.

وی «دامغان شهر دوستدار کودک» را شعار محوری این رویداد عنوان کرد و افزود: رویداد دارای بخش‌های متنوع از جمله آموزشی، پژوهشی، نمایشی، تجلیل، آیین رونمایی و... است.

خورزانی افتتاح مرکز شهرستانی موسسه مردمی نفس، افتتاح بخش ناباروری شهرستان و همچنین رونمایی از همایش ملی داروسازی و جمعیت را از بخش‌های مهم جشنواره عنوان کرد.

معاون فرماندار اظهار کرد: دعوت از دبیر ستاد ملی جمعیت به عنوان مهمان رویداد و دبیر جایزه بزرگ ملی جمعیت کشور به عنوان سخنران همایش آموزشی، مقامات استانی و شهرستانی از جمله برنامه های این رویداد می باشد.

خورزانی افزود: این رویداد در روزهای ۲۰ و ۲۱ خرداد ماه سال جاری در محل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان برگزار می شود.

وی در پایان گفت: برپایی غرفه‌های مختلف آموزشی، پژوهشی، غرفه خیریه رویای مادری، غرفه‌های دستاوردهای ادارات و دانشگاه‌ها در زمینه جمعیت، تجهیزات پزشکی، صنایع دستی (به مناسبت روز صنایع دستی)، کتاب کودک با حضور ناشران کشوری و... از جمله برنامه‌های جانبی این رویداد می‌باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار