تکمیل پروژه‌های ناتمام خدمتی دیگر از شهید جمهور در خراسان رضوی

مدیر آموزش‌وپرورش ناحیه ۵ مشهد گفت: پروژه استخر شهدای غواص ناحیه ۵ مشهد که در دولت سیزدهم در راستای تکمیل پروژه‌های ناتمام در دستور کار قرار گرفت با حضور وزیر آموزش‌وپرورش افتتاح و به بهره‌برداری رسید.
کد خبر: ۹۶۰۴۸۹۶
|
۱۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۲۸

احمد مسجدی بافقی، مدیر آموزش‌وپرورش ناحیه ۵ مشهد در گفت و گو با خبرگزاری بسیج خراسان رضوی در مشهدمقدس، اظهار کرد: پروژه استخر شهدای غواص ناحیه پنج مشهد با حضور وزیر آموزش‌وپرورش، استاندار خراسان رضوی و جمعی از مسئولین در مجموعه آموزش‌وپرورش و اداره کل نوسازی افتتاح شد. بسیار خرسندیم از اینکه برگ زرین دیگری از افتخار خدمتگزاری به مردم حاشیه شهر نصیب دوستانمان در آموزش‌وپرورش ناحیه پنج شد. 

وی افزود: یکی از اقداماتی که در دولت سیزدهم و باهمت شهید آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی در دستور کار قرار گرفته بود، پایان‌دادن به پروژه‌های ناتمام بود. کلنگ این پروژه در سه دولت گذشته خورده بود؛ اما ناتمام مانده بود. در دولت سیزدهم در راستای تکمیل پروژه‌های ناتمام در دستور کار قرار گرفت و به بهره‌برداری رسید. 

بافقی تصریح کرد: طبق اسناد بالادستی، ساحت‌های شش‌گانه و سند تحول بنیادین، یکی از ظرفیت‌هایی که در مجموعه آموزش‌وپرورش باید به فکر آن باشیم و برای آن برنامه‌ریزی کنیم؛ توجه به ساحت زیستی و تربیت‌بدنی است. 

وی ادامه داد: ایجاد ظرفیت‌هایی برای اوقات فراغت دانش‌آموزان و توجه به سلامت زیستی آنها، نیاز به بسترهایی دارد که مجموعه‌های ورزشی از جمله استخرها جزو ظرفیت‌هایی هستند که در یک فضای خوب، شاد و بانشاط می‌توانند زمینه‌های دستیابی به این هدف را برای ما رقم بزنند. استخر شهدای غواص که به شایستگی به این نام نام‌گذاری شده است، در این راستا مأموریت و فعالیت خودش را آغاز خواهد کرد.

مدیر آموزش‌وپرورش ناحیه ۵ مشهد بیان کرد: مهارت‌های ورزشی، یکی از فعالیت‌هایی است که در دولت سیزدهم در دستور کار معاونت تربیت‌بدنی و سلامت قرار گرفته است. در حال حاضر در قالب یک طرح جامع، دانش‌آموزان در هر سال تحصیلی در کنار مباحث آموزشی یک مهارت ورزشی را فرامی‌گیرند که مهارت شنا نیز یکی از آنها است.
 
وی ضمن تشکر ویژه از مدیران اسبق آموزش‌وپرورش ناحیه ۵ مشهد و همه کسانی که در آماده‌سازی این پروژه نقش‌آفرینی داشتند، ذکر کرد: امیدوار هستیم دانش‌آموزان حاشیه شهر خصوصاً دانش‌آموزان ناحیه ۵ از این ظرفیت، چه در قالب فوق‌برنامه و چه در قالب برنامه‌های مفرح دوستانه و اوقات فراغت تابستانه استفاده کنند و شادی و نشاط دانش‌آموزان را فراهم آوریم.

خبرنگار/ محدثه رأفتی خداپرست

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار