مدیرکل روابط عمومی استانداری کرمان در گفتگو با خبرگزاری بسیج خبر داد؛

برگزاری همایش "روایت خدمت" در کرمان

مجتبی اسدی زاده گفت:  همایش روایت دستاوردهای هزار روز جهاد خستگی‌ناپذیر شهید "آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی" در کرمان با عنوان "روایت خدمت"  برگزار می شود
کد خبر: ۹۶۰۵۰۱۶
|
۲۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان،  مدیرکل روابط عمومی استانداری کرمان در گفتگو با خبرگزاری بسیج گفت:  همایش روایت دستاوردهای هزار روز جهاد خستگی‌ناپذیر شهید "آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی" در کرمان با عنوان "روایت خدمت"  برگزار می شود.

مجتبی اسدی‌زاده افزود: اعضای شورای اداری، مدیران روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی، خبرنگاران و فعالان رسانه‌‌ای، دستیاران مردمی‌سازی فرمانداران و تیم‌های تولید محتوای فضای مجازی در این همایش شرکت دارند.  

مدیرکل روابط عمومی استانداری کرمان گفت: روایتگری دستاوردهای هزار روز خدمت دولت سیزدهم در بخش‌های مختلف در استان، توسط شخصیت‌ها و فعالان این حوزه‌ها صورت خواهد گرفت. 

 این مقام مسئول تصریح کرد: این همایش روز سه‌شنبه ۲۲ خرداد در سالن همایش شهید آیت الله رئیسی برگزار و هزار روز مجاهدت رئیس جمهور شهید در استان کرمان و در بخش‌های گوناگون از جمله صنعت، تولید، سلامت، ورزش، فرهنگ و هنر و غیره روایت خواهد شد. 

وی گفت: ۱۴ روایت از روایتهایی که در حوزه های مختلف انجام شده روایتگری می شوند به عنوان مثال روایت حاشیه نشینی که بچه های حاشیه روایت می شود و یا روایت رئیس جمهور که استاندار روایتگری می کنند

اسدی‌زاده خاطر نشان کرد: در این همایش از تیم‌های تولید محتوا دعوت شده تا روایت‌ها را به صورت تولید رسانه‌ای تهیه و منتشر کنند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار