رئیس سازمان بسیج اساتید کشور:

شهید رئیسی مصداق فرهنگ و تفکر بسیجی است

رئیس سازمان بسیج اساتید،دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی و پژوهشی کشور گفت: فرهنگ و تفکر بسیجی به معنای مردمی، متعهد و انقلابی بودن و احساس مسوولیت در قبال مسایل کشور است که مصداق این فرهنگ، شهید آیت الله رئیسی است.
کد خبر: ۹۶۰۵۰۹۲
|
۲۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۷
 
 

 

به گزارش سرویس اساتید خبرگزاری بسیج، محمدرضا مردانی روز شنبه در یازدهمین اجلاس سراسری مسوولان کانون‌های بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی که در مجتمع فرهنگی و آموزشی امامت مشهد برگزار شد افزود: شهید آیت الله رئیسی همواره در دولت سیزدهم می‌فرمود اگر لازم باشد برای حل مشکلات کشور ۳۰ بار به یک منطقه سفر کنم این کار را خواهم کرد.

وی ادامه داد: قانون گریز نبودن، نظم ناپذیر نبودن، هنجارشکن نبودن، پرهیز از کار نمایشی و ویترینی، ترحم به ضعیف، شدت در مواجهه با ظالم، خدمت به همه مردم، دوری از کبر و غرور و طلبکاری، تکلیف گرا و به دنبال ادای وظیفه بودن و استفاده نکردن از توان سازمانی به نفع خود از دیگر ویژگی های فرهنگ و تفکر بسیجی است.

رئیس سازمان بسیج اساتید کشور با بیان این که بسیج بیشتر از آن که یک سازمان باشد یک فرهنگ و تفکر است گفت: دستاوردهای علمی امروز ما که شرق و غرب عالم را به لرزه درآورده و به قدرت و توانایی جمهوری اسلامی ایران در میدان افزوده، نتیجه کار و تلاش در آزمایشگاه‌ها و کارگاه‌هایی است که امروز ما را به این جایگاه رسانده است و کسانی که اهل علم و تحقیق بودند روحیه بسیجی داشتند حتی اگر عضو بسیج نبودند.

مردانی افزود: امروز هسته‌های بسیج در جهان اسلام شکل گرفته است، همان هسته‌های مقاومتی که امام راحل(ره) خبرش را داده بودند امروز در حال تعیین سرنوشت این منطقه هستند سرنوشت منطقه را هسته های مقاومت دارد تعیین می‌کند که نمونه آن جریان طوفان الاقصی است.

وی با تاکید بر این که استادان بسیجی از فضای موجود برای تبیین ابعاد جنایات اسراییل برای فرزندان و دانشجویان استفاده کنند ادامه داد: انقلاب اسلامی به جهان اسلام و جهان غرب صادر شده است و هر روز این بصیرت و آگاهی در حال افزایش است.

وی ادامه داد: امروز بیداری در دنیا حاکم شده است و امروز تنها ایران نیست که مخالف اسراییل و زیر پا گذاشتن پرچم آمریکاست و دانشجویان کشورهایی که پایه گذار ظلم در دنیا بودند به بیداری رسیده اند و اگرچه دانش‌افزایی و توانمندسازی و جهاد تبیین در دانشگاه‌ها توسط استادان بسیجی به خوبی عملیاتی شده است اما بایستی برای دانشجویان در کلاس درس در خصوص ابعاد مختلف خیزش دانشجویان کشورهای غربی نیز تبیین و روشنگری شود.

گفتنی است، یازدهمین اجلاس سراسری مسوولان کانون‌های بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی با محوریت (دانشگاه- تعلیم و تربیت اجتماعی) و با هدف احصای راهکارهای عملیاتی تعلیم و تربیت اجتماعی از ۱۸ تا ۲۱ خردادماه ۱۴۰۳ در مشهد مقدس در حال برگزاری است.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار