سرهنگ نشاطی خبر داد:

برگزاری مسابقات ورزشی جام شهدای خدمت

برگزاری مسابقات ورزشی جام شهدای خدمت
رئیس سازمان ورزش بسیج گفت: به منظور گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر خدمت و با هدف ایجاد امید و نشاط در بین جوانان، مسابقات جام شهدای خدمت در محلات کشور برگزار می شود.
کد خبر: ۹۶۰۵۱۷۸
|
۲۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۲۹

 

به گزارش روابط عمومی سازمان ورزش بسیج، به منظور گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر خدمت و با هدف ایجاد امید و نشاط در بین جوانان، مسابقات جام شهدای خدمت در محلات کشور برگزار می شود. این مسابقات نه تنها فرصتی برای پاسداشت ایثار و فداکاری این عزیزان است، بلکه می‌تواند زمینه‌ساز تقویت روحیه همکاری و تعامل بین جوانان و توجه بیشتر به اهمیت ورزش در زندگی روزمره آنان باشد.

 

سرهنگ نشاطی، رئیس سازمان ورزش کشور، در این باره اظهار داشت: "برگزاری مسابقات جام شهدای خدمت در محلات کشور، اقدامی است که به منظور گرامیداشت مقام والای شهدای خدمت و ترویج فرهنگ ورزش در جامعه صورت می‌گیرد. ما معتقدیم که یاد و خاطره این عزیزان باید همیشه زنده بماند و بهترین راه برای این کار، ایجاد فضایی است که در آن جوانان با نشاط و همبستگی بیشتری به فعالیت‌های ورزشی بپردازند."

 

رئیس سازمان ورزش بسیج ضمن تأکید بر برگزاری مسابقات در پایگاههای محلات برای خواهران و برادران افزود: "این مسابقات برای برادران در رشته های فوتسال، دو و میدانی و دوچرخه سواری و همچنین مسابقات خواهران در رشته های تیراندازی، تنیس روی میز و دارت برگزار می شود.

سرهنگ نشاطی در ادامه تأکید کرد: "مسابقات جام شهدای خدمت توجه ویژه سازمان ورزش بسیج به ترویج فرهنگ ورزش و سلامتی در بین جامعه است. ما به دنبال این هستیم که با برگزاری این مسابقات، علاوه بر ایجاد نشاط و امید در بین جوانان، به ترویج ارزش‌های والای انسانی نظیر ایثار، همبستگی و مسئولیت‌پذیری نیز بپردازیم."

 

وی در پایان گفت: "از تمامی جوانان عزیز دعوت می‌کنیم تا با شرکت در این مسابقات، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عزیز خدمت، به ارتقای سطح ورزش و سلامتی در جامعه کمک کنند. امید است که این رویداد ورزشی بتواند نقشی موثر در ایجاد وحدت و همبستگی ملی ایفا کند و به یادگاری ارزشمند از شهدای خدمت تبدیل شود."

ارسال نظرات
آخرین اخبار