به همت بسیجیان پایگاه نرجس (س) ؛

مراسم تجدید عهد با شهدای گلزار علی بن جعفر (ع) برگزار شد.

اولین گردهمایی تجدید پیمان بسیجیان پایگاه حضرت نرجس (س) حوزه حضرت نجمه (س) با حضور در گلزار شهدای علی بن جعفر علیه السلام قم برگزار شد.
کد خبر: ۹۶۰۵۲۲۴
|
۲۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۷:۴۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم ، سرهنگ پاسدار آیت الله قهرمان پور در مراسم گرامی داشت شهدای دفاع مقدس گفت : امروز وظیفه اصلی ما در قبال شهدا تبیین جایگاه شهدا و مسیری است که آنان برای رسیدن به آن جان خود را فدا کردند .

جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام حسین (ع) ادامه داد: ایستادگی ، مقاومت ، مبارزه با هوای نفس ، عدم تبعیت از دشمن و پشتیبانی از ولی فقیه از جمله مواردی است که شهدا از ما انتظار دارند.

وی با اشاره به شهدای خدمت افزود : رییس جمهور شهید و همراهان با تأسی از شهدای دفاع مقدس ، مسیر خدمت صادقانه به مردم را در پیش گرفتند و پایان این خدمت صادقانه ،چیزی جز سعادت و شهادت نخواهد بود.

سرهنگ آیت الله قهرمان پور خاطرنشان کرد: همه ما در قبال بیان خدمات شایسته رییس جمهور شهید وظیفه ی تبیین و روشنگری داریم و این مهم را باید به نحو شایسته انجام دهیم.

در این مراسم آقای عباس کاویانی به ذکر مداحی ، آقای سیاری روایتگری از شهدا ، همسر شهید بهمن مصایبی بیان سیره شهید و دختران شهید مهدی ایمانی به اجرای همخوانی پرداختند .

ارسال نظرات
آخرین اخبار