فرمانده سپاه روح‌الله تاکید کرد

نقش مدارس در انتقال ارزش‌ها به نسل آینده

فرمانده سپاه روح‌الله گفت: مدارس نقش مهمی در انتقال ارزش‌ها و نشان دادن سابقه‌ی فرهنگی و عزت تاریخی به دانش‌آموزان دارند.
کد خبر: ۹۶۰۵۳۰۴
|
۲۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ سردار مرتضی عمومهدی فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی در مدیرکل و معاونین نوسازی مدارس استان گفت: مدارس نقش مهمی در انتقال ارزش‌ها و نشان دادن سابقه‌ی فرهنگی و عزت تاریخی به دانش‌آموزان دارند.

وی با اشاره به نقش بی‌بدیل آموزش‌و پرورش در مقابله با هجمه دشمنان افزود: بدون شک توجه حداکثری به تعلیم و تربیت بسیاری از نقشه‌های دشمن را در ابعاد فرهنگی و اعتقادی خنثی خواهد ساخت.

فرمانده سپاه روح‌الله با تاکید استمرار فعالیت گروه‌های جهادی در بهسازی مدارس گفت: گروه‌های‌جهادی بازوی دستگاه‌های‌اجرایی در خدمت به مردم هستند.

مدارس در انتقال ارزش‌ها نقش مهمی دارند

جواد لنجابی مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان مرکزی نیز ضمن ارائه گزارشی از خدمات مجموعه نوسازی مدارس و فعالیت اداره کل در حوزه احداث فضاهای آموزشی در استان گفت: پیرو مصوبات سفر ریاست جمهوری به استان و اجرای طرح دانش‌آموز شهید پناهی، عملیات مطالعاتی و جمع‌آوری مدارس کانکسی بالای 10 دانش‌آموز در دستور کار اداره کل نوسازی مدارس استان قرار گرفت و این مدارس با ساختمان‌های مستحکم جایگزین شدند.

وی با یادآوری اینکه طی این سه سال 37 مدرسه کانکسی در استان جمع‌آوری شده است، ادامه داد: اکنون نیز به کمک خیرین مدرسه‌ساز و علاوه بر انجام تعهدات مصوبات سفر، در حال جمع‌آوری سایر مدارس کانکسی با جمعیت دانش آموزی بالای 5 نفر هستیم.

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان مرکزی تصریح کرد: همچنین پیرو مصوبات سفر ریاست محترم جمهوری به استان، تعمیرات اساسی سرویس‌های بهداشتی مدارس با استفاده از ظرفیت گروه‌های جهادی در دستور کار قرار گرفته و با هماهنگی آموزش‌و پرورش استان و با الویت تفکیک سرویس‌های بهداشتی مدارس مختلط آغاز شده است.

لنجابی با بیان اینکه همه آحاد ملت در تلاش‌اند که ایران مثل همیشه سرافراز باشد، افزود: امنیت، نخستین نیاز هر خدمتی در کشور است و این مهم حاصل زحمات شبانه‌روزی کارکنان نیروهای مسلح در کشور بوده و این را با افتخار ارج می‌نهیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار