مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ابهر:

ملت ایران به رئیس جمهوری آگاه و معتقد به مبانی انقلاب نیاز دارد

زنجان- مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ابهر گفت: با فقدان شهید آیت‌الله رئیسی، ملت ایران به رئیس‌ جمهوری فعال، پرکار، آگاه و معتقد به مبانی انقلاب نیاز دارد.
کد خبر: ۹۶۰۵۳۲۲
|
۲۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۰

ملت ایران به رئیس جمهوری آگاه و معتقد به مبانی انقلاب نیز دارد

حجت‌الاسلام ابراهیم شاهسوندی در گفت و گو با خبرگزاری بسیج بااشاره به انتخابات پیش رو اظهار کرد: با فقدان شهید آیت‌الله رئیسی، ملت ایران به رئیس‌ جمهوری فعال، پرکار، آگاه و معتقد به مبانی انقلاب نیاز دارد.

 

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ابهر با بیان اینکه کمتر از ۲۰ روز تا انتخابات باقی مانده است، گفت: باید نکاتی را بعد از شهادت شهدای خدمت مورد توجه قرار دهیم و یکی از این نکات معرفی اشخاص و جریانات سیاسی است..

 

وی تصریح کرد: دشمنان نقشه‌های شوم خودشان را برای ضربه به نظام چه از لحاظ اقتصادی، سیاسی، نظامی و اجتماعی از طریق جریانات  به کشور وارد می‌کنند، زیرا این افراد برخلاف مبانی دینی به دشمن اعتماد می‌کنند.

 

حجت الاسلام شاهسوندی با اشاره به ویژگی‌های شهید جمهور افزود: رئیس‌جمهور شهید مظهر شعارهای انقلاب، مرد کار و خدمت بود و شب و روز نمی‌شناخت، ما قبلا شخصیت‌های خدمتگزار داشتیم اما نه در این حد و حجم که اینگونه با صداقت در تلاش برای خدمت به مردم باشد.

 

وی بابیان اینکه شهید آیت‌الله رئیسی ایران را در چشم رجال سیاسی دنیا بزرگ و برجسته‌تر کرد و با همکاران با صفا و صمیمیت رفتار می‌کرد و برای مردم کرامت و عزت قائل بود،یادآور شد:حالا با فقدان این عزیز، ملت ایران به رئیس‌جمهوری فعال، پرکار، آگاه و معتقد به مبانی انقلاب نیاز دارد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار