یادواره شهدای هنرمند خراسان شمالی برگزار می‌شود

مسئول بسیج هنرمندان خراسان شمالی از برگزاری یادواره شهدای هنرمند در این استان خبر داد.
کد خبر: ۹۶۰۵۳۳۶
|
۲۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج، جواد اسماعیل زاده در گفتگو با خبرنگار ما با بیان اینکه هنر انقلاب اسلامی، هنری است که در خدمت ارزش‌های دینی و انسانی بوده و هنرمندان متعهد نقش مهمی در این زمینه بر عهده دارند، اظهار داشت: بسیج هنرمندان استان در راستای اهداف و ترویج فرهنگ و هنر انقلابی در بین هنرمندان متعهد و انقلابی استان و توجه ویژه آنها به هنر متعالی و انجام رسالت خویش آمادگی برگزاری برنامه‌های مشترکی با نهادهای فرهنگی  استان را دارد.

وی با اشاره به اینکه سرکشی از خانواده شهدای هنرمند درطول سال جزو برنامه های مستمر این سازمان می باشد ، افزود: تلاش می‌شود در نیمه دوم سال جاری یادواره شهدای هنرمند استان نیز برگزار شود.

مدیر سازمان بسیج هنرمندان خراسان شمالی اعلام کرد که یادواره شهدای هنرمند استان با همکاری دستگاه‌های فرهنگی و هنری استان برگزار خواهد شد. این یادواره، که به منظور گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هنرمند استان تدارک دیده شده است، مقدمه‌ای برای برگزاری کنگره شهدای خراسان شمالی در سال ۱۴۰۴ می‌باشد. 

 وی افزود:این رویداد فرهنگی، فرصتی برای تأمل و تکریم ایثار و فداکاری‌های هنرمندانی است که جان خود را در راه اعتلای فرهنگ و هنر ایران فدا کرده‌اند. جزئیات بیشتر در خصوص برنامه‌ها و فعالیت‌های این یادواره به زودی  اطلاع‌رسانی خواهد شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار