شیدایی:

فرهنگیان با عضویت در صندوق مشترک مجمع خیرین سلامت، در ثواب کمک به بیماران سهیم باشند

همدان-مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان گفت: تمام همکاران فرهنگی با عضویت در صندوق مشترک مجمع خیرین سلامت می‌توانند در ثواب اُخروی کمک به درمان همکاران و دانش آموزان بیمار و نیازمند سهیم باشند.
کد خبر: ۹۶۰۵۳۵۸
|
۲۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۷
فرهنگیان با عضویت در صندوق مشترک مجمع خیرین سلامت، در ثواب کمک به بیماران سهیم باشند

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، رسول شیدایی در اولین جلسه فصلی کمیته فرهنگیان مجمع خیرین سلامت استان همدان اظهار کرد: افتخاری برای بنده و تمام فرهنگیان است که به عضویت این کمیته درآمده و در این امر خداپسندانه شریک باشیم.

وی ضمن اعلام آمادگی در راستای استانی شدن تفاهم نامه افزود: ارائه کمک‌های درمانی به دانش‌آموزان و فرهنگیان در قالب کمک بلاعوض یا وام‌های بدون سود از محل صندوق مشترک کمیته فرهنگیان، کوچک‌ترین خدمتی است که می‌توانیم به قشر فرهنگی ارائه دهیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان ادامه داد: تمام همکاران فرهنگی با عضویت در صندوق مشترک مجمع خیرین سلامت می توانند در ثواب اُخروی کمک به درمان همکاران و دانش آموزان بیمار و نیازمند سهیم باشند.

وی گفت: با آموزش فرهنگ خیّری در بین دانش‌آموزان و ایجاد و تقویت حس نوع دوستی نیز می‌توان از طریق آیین‌نامه دانش‌آموزی ضمن گسترش ظرفیت صندوق مشترک، دانش‌آموزان نیازمند مبتلا به سایر بیماری‌ها را نیز حمایت بیشتری کرد.

شیدایی تفاهم نامه و آیین نامه مالی و مددکاری جدید مجمع خیرین و کمیته فرهنگیان را نیز امضاء و با آرزوی سلامتی برای تمام بیماران فرهنگی و دانش آموز، ابراز امیدواری کرد: با امضای آیین نامه جدید مالی و مددکاری و همچنین پیگیری‌های مدیران و روسای ادارات آموزش و پرورش شهرستان‌ها، نواحی و مناطق، همکاران بیشتری به عضویت در این صندوق و مشارکت در امور خیر اقدام کنند.

*عضویت بیش از ۲هزار فرهنگی در صندوق و کمیته فرهنگیان مجمع خیرین سلامت

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان همدان نیز در ادامه گزارش کاملی از روند انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین مجمع خیرین سلامت و اداره کل آموزش و پرورش استان و میزان مشارکت همکاران فرهنگی در این امر خداپسندانه و همچنین نحوه معرفی همکاران و دانش آموزان بیمار جهت دریافت کمک هزینه های درمانی ارائه کرد.

شهرام بخشی گفت: استان همدان اولین استان در کشور است که در زمینه همکاری با مجمع خیرین سلامت برای ارائه کمک هزینه‌های درمانی به فرهنگیان و دانش آموزان بیمار و نیازمند اقدام به انعقاد تفاهم نامه کرده و با گذشت بیش از 6 سال از اجرایی شدن این تفاهم‌نامه بیش از ۲هزار همکار فرهنگی شاغل و بازنشسته به عضویت این صندوق و کمیته درآمده اند.

در پایان این جلسه بهرامی رئیس کمیته فرهنگیان و فرجی قائم مقام و معاون مدیرعامل مجمع استان همدان نیز ضمن ابراز رضایت از انعقاد تفاهم نامه همکاری خواستار اطلاع رسانی گسترده برای عضویت حداکثری همکاران در این کمیته شد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار