قاسمی فرزاد:

دولت مردمی در تمام عرصه‌ها و صحنه‌ها منشا اثر و تحول بود

همدان-استاندار همدان گفت: دولت مردمی شهید رئیسی در تمام عرصه‌ها و صحنه‌ها منشا اثر و تحول بود.
کد خبر: ۹۶۰۹۵۲۹
|
۰۶ تير ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، علیرضا قاسمی فرزاد در نشست با فرهنگیان استان همدان ضمن گرامیداشت یاد و نام شهدای هفتم تیر و تلاقی این روز با چهلمین روز شهادت شهید رئیسی و شهید بهشتی اظهار کرد: دولت مردمی در تمام عرصه‌ها و صحنه‌ها منشا اثر و تحول بود.

وی با بیان اینکه شهید رئیسی یک لحظه قرار نداشت و تمام عمر خود را صرف خدمت به مردم کرده بود، افزود: ما در دولت‌های گذشته شاهد بودیم دولتی می‌آمد ۸ سال از وقت خود را تلف می‌کرد اما آثاری نداشت و ما شاهد روزمرگی بودیم اما دولت شهید رئیسی در طول ۳۳ ماه خدمت با وجود مشکلات و سختی‌ها تلاش کرد و در عرصه‌های مختلف ما شاهد اقدامات ارزشمند این مرد الهی بودیم اما مشیت الهی این بود که وی بیش از این در بین ما نباشد.

استاندار همدان با بیان اینکه او همیشه در دل ما جا دارد و خاطره او در اوراق تاریخ ثبت خواهد شد و اقداماتش در استان ما بسیار است، گفت: آنچه که بیش از همه شهید رئیسی را عزیز کرد خویشتن‌داری او بود و هیچ وقت گله و شکایت نمی‌کرد.

وی با بیان اینکه شهید رئیسی در جلسات همیشه تاکید بر خدمت می‌کرد و خداوند در برابر زهد و اخلاص و کار و تلاش او مزد خوبی به او داد، اظهار کرد: در چهلمین روز از شهادت شهید رئیسی عهد می‌بندیم که تا آخرین لحظه عمر راه او را ادامه می‌دهیم.

قاسمی‌فرزاد گفت: امروز بالاترین هدف دشمن این است که مشارکت در انتخابات به حداقل خودش برسد همچنان که در انتخابات اسفند ماه تلاش دشمن این بود که حضور کمرنگ شود اما مردم کار خود را انجام دادند و مشارکت پرشور بود؛ اما آنچه که از اهمیت برخوردار است انتخاب اصلح است؛ تجارب زیادی در طول انقلاب داریم که هرجا توجه نشد گرفتاری‌های زیادی برای ما پیش آمد.

وی عنوان کرد: مردم را بیش از پیش به این نظام امیدوار کنیم، دشمنان به دنبال اهداف شوم خود هستند بنابراین باید با یک انتخاب درست کشور را به سمت پیشرفت پیش ببریم.

استاندار همدان بیان کرد: امروز مجموعه اجرایی کشور به اندازه کافی سند برای اجرا در اسناد بالادستی دارد و فقط یک معلم می‌تواند آنها را به خوبی اجرا کند.

وی ابراز کرد: به طور قطع فردی که با رأی بالا انتخاب می‌شود، می‌تواند قدرت بازدارندگی بالایی در مقابل دشمنان داشته باشد؛ اگر ما فردی قوی و توانا انتخاب کنیم می‌تواند تاب آوری داشته باشد و اجازه سختی به دیگران را نمی‌دهد.

قاسمی فرزاد گفت: افرادی که با افکار امام (ره) زاویه دارند می‌توانند مشکلاتی برای کشور ایجاد کنند؛ رهبر معظم انقلاب ویژگی‌های فرد اصلح را بیان کردند و ما بر آن اساس رأی می‌دهیم؛ بنابراین باید سراغ افرادی برویم که سبقه و پیشینه خوبی دارد که مقبول رهبری باشد و بتواند کشور را از این مسیرهای پرپیچ و خم عبور دهد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار