حجت‌الاسلام بیگدلی:

تفکر «ما می توانیم» باید در جامعه نهادینه شود

زنجان- :مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی(عج)استان زنجان گفت: تفکر «ما می توانیم» باید در جامعه اسلامی نهادینه شود.
کد خبر: ۹۶۰۵۴۰۲
|
۲۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۳۶

تفکر «ما می توانیم» باید در جامعه نهادینه شود

به گزارش خبرنگار بسیج زنجان، حجت‌الاسلام حسن بیگدلی در نشست بصیرتی اساتید و هیئت علمی دانشگاه پیام نور زنجان، اظهار داشت: انسان تنها موجودی است که می‌تواند انتخاب کند و تصمیم بگیرد و در مقابل تصمیمات نیز پاسخگو باشد.

وی افزود: در طول تاریخ انقلاب اسلامی هرجا خوب انتخاب کردیم نتیجه بهتر گرفتیم و هرجا انتخاب‌های بهتر از طریق مسائل جانبی از ما گرفته شد تاوان آن را نیز پس داده‌ایم.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی(عج)استان زنجان گفت: کسانی که اهل تفکر، اندیشه، تحلیل، تخصص و... هستند باید وارد میدان شده و روشنگری کرده و قدرت انتخاب مردم را بالا ببرند.

وی بیان کرد: برخی گرایش‌ها در داخل کشور فقط به آمریکا و اروپا است، اما رئیس جمهور شهید توانست همه جانبه نگاه کرده و ابتدا با کشورهای همسایه ارتباط برقرار کرده و ۴.۵ میلیارد دلار سرمایه‌گذاری خارجی جذب کند و همچنین کسری بودجه را جبران کرده و نزدیک به ۱۰ هزار کارخانه راکد در کشور را احیا کند.

حجت‌الاسلام بیگدلی بیان کرد: دشمنان ادعا می‌کنند که کشور ما منزوی شده اما در شهادت رئیس جمهور مسئولان رده بالای ۶۳ کشور برای ادای احترام به کشور ما آمدند و ۱۱۵ کشور پیام تسلیت فرستادند و در کشورهای مختلف نیز عزای عمومی اعلام شد.

وی افزود: یکی از ویژگی‌های مهم رئیس جمهور داشتن تفکر ما می‌توانیم هست و باید آن را به جامعه تزریق شده و نهادینه شود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی(عج)استان زنجان به عملیات وعده صادق اشاره کرد و گفت: با این عملیات همه نقشه‌های دشمنان نقش بر آب شد و توانمندی و قدرت جمهوری اسلامی به رخ جهانیان کشید شد.

وی با بیان اینکه تفکر وابستگی جواب نمی دهد ادامه داد: باید به جلو حرکت کنیم و نباید تسلیم دشمنان شویم؛ هرجا مقاومت کرده‌ایم جواب گرفته‌ایم و هرجا تسلیم دشمنان شده‌ایم بخش‌هایی از کشور جدا شده و این مقاومت و ایستادگی باید در مردم نهادینه شود.

 مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی(عج)استان زنجان با بیان اینکه گرایش به دشمن به ما ضربه میزند افزود: کشور با در کنار هم بودن و وحدت استحکام و قدرت پیدا می‌کند و نباید در مقابل هم باشیم، باید در کنار هم شاخص‌ها و ارزش‌های انقلاب را حفظ کنیم و توطئه دشمنان را خنثی کنیم.

تفکر «ما می توانیم» باید در جامعه نهادینه شود

 

تفکر «ما می توانیم» باید در جامعه نهادینه شودتفکر «ما می توانیم» باید در جامعه نهادینه شود

فاطمه عسگری 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار