خبرهای داغ:

جهش تولید در شرکت حریر خوزستان

با مدیریت و برنامه ریزی مدیرعامل جهادی و تلاش شبانه روزی مدیران و کارکنان شریف شرکت حریر خوزستان، خداروشکر رکورد بی سابقه تولید در روز در این شرکت شکسته شد
کد خبر: ۹۶۰۵۴۱۵
|
۲۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان ، ارسلان غمگین مدیرعامل و نایب رئیس هیئت مدیره شرکت حریر خوزستان با اشاره به پیگیری ها و برنامه ریزی های مناسب در جهت افزایش تولید، بالابردن کیفیت و سوددهی حریر خوزستان گفت: خداروشکر با تلاش شبانه روزی مدیران و کارکنان شریف شرکت حریر خوزستان، رکورد بی سابقه تولید در روز در این شرکت شکسته شد.

وی با اشاره به افزایش تولید حریر خوزستان افزود: با بارگیری بیش از 310 تن کاغذ تیشو در روز، رکورد بارگیری در شرکت حریر خوزستان شکسته شد. 

غمگین می گوید: افزایش تولید انواع تیشو باعث شده تا بارگیری‌های روزانه شرکت حریر خوزستان در روز افزایش یابد و رکورد بارگیری کاغذ تیشو برای رسیدن به دست مشتریان در سال‌های اخیر شکسته شود.

به گفته مدیرعامل حریر خوزستان: رکورد بارگیری در این شرکت در روز بیش از 310 تن بوده که در 30 سال اخیر این حجم بارگیری شرکت حریر خوزستان سابقه نداشته است.

این مقام مسئول می گوید: شرکت حریر خوزستان از ظرفیت و توانمندی‌های لازم برای افزایش سوددهی برخوردار بوده که قطعاً با اجرایی نمودن طرح‌های توسعه‌ای علاوه بر افزایش تولید، جلوگیری از خام فروشی، سوددهی بیشتر و زمینه ساز ایجاد فرصت‌های شغلی پایدار در استان خوزستان و شهرستان شوش خواهد بود.

به گفته مدیر عامل حریر خوزستان: اجرای طرح های توسعه ای، افزایش تولید و سوددهی بیشتر در گرو اتحاد، همدلی، انسجام و حرکت محکم و قدرتمند تمامی مدیران و کارکنان دلسوز و شریف شرکت حریر خوزستان است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار