معاون اجرایی سپاه ثارالله کرمان:

باید به کاندیدی رای دهیم که در کنار ولایت پذیری، در مسیر اسلام ناب حرکت کند

سرهنگ حسین خانی شرکت در انتخابات را واجب دانست و گفت: باید به کاندیدی رای دهیم که مانند شهید رئیسی در کنار ولایت پذیری، در مسیر اسلام ناب حرکت کند و علاوه بر طرفداری از مستضعفان، دستش جلوی دشمن دراز نباشد.
کد خبر: ۹۶۰۵۴۳۶
|
۲۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۰۰






به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان، سرهنگ حسین خانی معاون اجرایی سپاه ثارالله استان کرمان در نشست بصیرتی و روشنگری که امروز با جمعی از پیشکسوتان، فرماندهان پایگاه های مقاومت بسیج و شورای حوزه شهرستان فهرج داشت، بر دفاع از جبهه حق و مردم مسلمان غزه تاکید کرد.

وی افزود: تاکتیک جبهه حق ولایتمداری و جهاد تبیین است و تاکتیک جبهه باطل، تخریب، فتنه، دروغ و ... است.

معاون اجرایی سپاه ثارالله استان کرمان در ادامه شرکت در انتخابات را واجب دانست و تأکید کرد: باید به کاندیدی رای بدهیم که به مانند شهید رئیسی در کنار ولایت پذیری، در مسیر خط اسلام ناب حرکت کند، طرفدار مردم و مستضعفان باشد و دستش جلوی دشمن دراز نباشد.

حسین خانی تصریح کرد: مردم بعد از شهادت شهید رئیسی ایشان را شناختند و این در حالی است که دشمن قبل از آن با جنگ شناختی نگذاشت مردم بطور کامل شهید رئیسی را بشناسند.

گفتنی است در ابتدای این نشست، سرگرد زمانی مقدم جانشین فرماندهی سپاه شهرستان فهرج‌ به تشریح اهم اقدامات‌ انجام شده ناحیه فهرج، در راستای جهاد تبیین و حضور حداکثری در انتخابات اشاره کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار