خبرهای داغ:
عبدالملکی خبر داد

برگزاری بیش از ۱۵عنوان برنامه فرهنگی طی دهه امامت و ولایت در صالح آباد

همدان-رئيس شورای فرهنگی بخش صالح آباد از برگزاری بیش از ۱۵عنوان برنامه فرهنگی به مناسبت دهه امامت و ولایت در صالح آباد خبر داد.
کد خبر: ۹۶۰۵۴۵۴
|
۲۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۴۲
برگزاری بیش از ۱۵عنوان برنامه فرهنگی طی دهه امامت و ولایت در صالح آباد

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سومین جلسه هماهنگی فعالیت‌های فرهنگی بخش صالح آباد با محوریت دهه ولایت با ریاست عادل عبدالملکی بخشدار صالح آباد و جمعی از اعضای جلسه شورای فرهنگی بخش صالح آباد در سالن جلسات بخشداری صالح آباد برگزار شد.

عبدالملکی، رئيس شورای فرهنگی بخش صالح آباد با اشاره به برگزاری بیش از ۱۵عنوان برنامه فرهنگی به مناسبت دهه امامت و ولایت در صالح آباد به بازگویی اهمیت عیدغدیر و بیان مطالبی در باب شخصیت امام اول شیعیان و محور حق و باطل بودن آن امام همام پرداخت و مسئولین را به اجرای فعالیت‌های فرهنگی ویژه دهه ولایت دعوت کزد.

در این جلسه با توجه به پیشنهادات اعضای شورای فرهنگی اجرای برنامه‌هایی از جمله آذین بندی، نصب بنر در سطح شهر صالح آباد، اجرای سرود، موسیقی و آواز خوانی با موضوع غدیر، معرفی کتاب، ساخت پادکست و موشن گرافی، مسابقه کتابخوانی خطبه غدیر، نمایشگاه کتاب، شعرخوانی دسته جمعی و پویش «#من_غدیری_ام»، ایستگاه نقاشی، کتبیه‌های نقاشی القاب حضرت علی(ع)، اجرای پیاده‌روی و مسابقات ورزشی، برپایی مراسمات جشن و ایستگاه صلواتی پیش‌بینی شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار