خبرهای داغ:
بختیاری خبر داد

برگزاری سلسله نشست‌های «با هم بخوانیم» در کتابخانه علامه مجلسی ملایر

همدان-مسئول کتابخانه علامه مجلسی ملایر از برگزاری سلسله نشست‌های «با هم بخوانیم» در این کتابخانه خبر داد.
کد خبر: ۹۶۲۰۱۱۲
|
۲۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۰۱
برگزاری سلسله نشست‌های «با هم بخوانیم» در کتابخانه علامه مجلسی ملایر

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، بهارک بختیاری از برگزاری سلسله نشست‌های «با هم بخوانیم» در کتابخانه علامه مجلسی ملایر خبر داد و اظهار کرد: این سلسله نشست‌های هر دو هفته یکبار در این کتابخانه برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه در این جلسات آثار کلاسیک ادبیات داستانی مورد نقد و بررسی قرار می‌گیرند، افزود: تاکنون رمان‌های «فریدون سه پسر داشت» نوشته عباس معروفی، رمان «کارخانه کنسرو سازی» نوشته جان اشتاین بک و رمان‌های  کوری و بینایی در سلسله نشست‌های کتابخوانی «با هم بخوانیم» توسط کارشناسان حوزه‌های مختلف مورد نقد و بررسی قرار گرفته است.

مسئول کتابخانه علامه مجلسی ملایر عنوان کرد: در آخرین جلسه نقد کتاب «کوری» نوشته ژوزه ساراماگو توسط کارشناسان کارگروه «با هم بخوانیم» مورد نقد و بررسی قرار گرفت .

وی افزود: در جلسه نقد کتاب کوری ابتدا طوبی دشتی نویسنده و شاعر، این رمان را از منظر ادبی مورد بررسی قرار داد؛ در بخش دیگر شاهسوند کارشناس ادبیات و استاد دانشگاه توضیحاتی از جنبه جامعه شناختی داستان را ارایه کرد و از منظر روان شناسی نیز توسط کولیوند دبیر دبیرستان‌های ملایر مورد نقد و بررسی قرار گرفت.

بختیاری با بیان اینکه خالقی یکی دیگر از اعضای انجمن  نیز در مورد زندگی و شخصیت و زمانه ژوزه ساراماگو مطالبی را عنوان کرد و با اشاره به سبک نویسندگی ساراماگو گفت: از ویژگی‌های نویسندگی وی پاراگراف‌های طولانی است.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار