نمایشگاه‌ گل و گیاه و تجهیزات گلخانه‌ای در تبریز گشایش یافت

تبریز- همزمان با نخستین روز از هفته جهادکشاورزی نمایشگاه‌های تخصصی گل و گیاه و فضای سبز و تجهیزات گلخانه‌ای در محل دایمی نمایشگاه های بین‌المللی تبریز گشایش یافت.
کد خبر: ۹۶۰۵۴۸۰
|
۲۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، هجدهمین نمایشگاه بین المللی تخصصی گل و گیاه و بیستمین نمایشگاه تخصصی فضای سبز و تجهیزات گلخانه ای و باغبانی از امروز دوشنبه تا جمعه بیست و پنجم خرداد به مناسبت هفته جهادکشاورزی در سالن های پروین اعتصامی و آذربایجان نمایشگاه بین المللی تبریز برای بازدید فعالان و علاقه مندان به گل و گیاه و فضای سبز برپا است.

در این نمایشگاه ها فعالان این حوزه از استان های آذربایجان شرقی و غربی، تهران، البرز، اصفهان، همدان، مرکزی، خراسان رضوی، مازندران، گیلان، اردبیل، کرمانشاه، ایلام، یزد، کردستان، خوزستان، کهگیلویه و بویراحمد، زنجان و کرمان شرکت دارند.

این نمایشگاه ها در زمینه تجهیزات گلخانه ای، گل های آپارتمانی، کاج و کاکتوس، گل های فصلی، محصولات گیاهی و دارویی، بوته های پیوندی گل رز، نهاده های کشاورزی، انواع کودهای آماده کشت و ورمی کمپوست و انواع گل های تزئینی و سرامیکی برپا است.

در این نمایشگاه انواع سم و کود ارگانیک، درختچه های مینیاتور بونسای، ادوات باغبانی و گلخانه ای، تراریوم و انواع سوغات و هدایای استان ها برای عرضه به علاقه مندان به نمایش گذاشته شده است.

فعالان این حوزه و علاقه مندان به گل و گیاه و فضای سبز و تجهیزات گلخانه ای می توانند از ساعت ۱۶ تا ۲۲ با حضور در محل دایمی نمایشگاه بین المللی تبریز از این نمایشگاه ها بازدید کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار