برگزاری نشست بصیرتی با موضوع انتخابات

به همت حوزه حضرت فاطمه(س) و ام البنین(س) نشست بصیرتی و روشنگری ویژه انتخابات با حضور سردار کبیری پور برگزار شد.
کد خبر: ۹۶۰۵۵۴۶
|
۲۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، به همت حوزه حضرت فاطمه(س) و ام البنین(س) نشست بصیرتی و روشنگری با موضوع انتخابات با حضور سردار مهدی کبیری پور جانشین فرمانده سپاه استان قم در حسینیه ناحیه امام حسین(ع) برگزار شد.

 

در این نشست جانشین فرمانده سپاه استان قم عنوان کرد: تقابل بین جبهه حق و باطل امری است که از دیر باز تا به حال وجود داشته و باطل همواره در تلاش بوده تا با تخریب و تضعیف و تهدید دین را از صحنه بیرون و بحث جدایی دین از سیاست و بی نیازی زندگی اجتماعی از دین را القا کند.

 

سردار کبیری پور با بیان اینکه مسیر حرکت بندگی همچون بزرگراهی به سوی سعادت است اظهار داشت: از ابتدای خلقت تا کنون طاغوت همواره سعی در حذف پیامبران و امامان و مصلحان دینی و زینت بخشی راه باطل را داشته تا مردم نتوانند به این بزرگراه سعادت دست یابند.

 

سردار کبیری پور افزود: تبیین شخصیت رئیس جمهور شهید به صورت مستمر تا روز انتخابات همراه با بیان دستاورد های ایشان در دوران ریاست جمهوری، از راههای تشکیل دولت اسلامی و انتخاب اصلح توسط مردم است.

 

وی خاطرنشان کرد: ما باید از دید دشمنان نظام به مسئله ی انتخابات نگاه کرده و با شناخت ابزار ها و توطئه های دشمن، جهت خنثی سازی آن اقدام و در این جنگ شناختی که ماحصل کمبود داده های آحاد جامعه و روایت وارونه ی دشمن است، با انتخاباتی پر شور و شعور پیروز میدان باشیم‌.

 

در این نشست فرماندهان، مربیان تربیتی و سرگروه ها، هادیان سیاسی، مسئولین فرهنگی و فضای مجازی و راوی پایگاه های تابعه هر دو حوزه حضور داشتند.

 

انتهای پیام/ بهاره بیات

ارسال نظرات
آخرین اخبار