خبرهای داغ:
با حضور رزمندگان گردان ۱۱۸ امام حسین(علیه السلام ) برگزارشد:

یادواره ۴۳ شهید بخش مهاباد شهرستان اردستان

به منظور ارج نهادن به مقام شامخ شهدا بخصوص شهدای خدمت، یادواره ۴۳ شهید بخش مهاباد همراه با سخنرانی حجت الاسلام سید سعید حسینی نماینده محترم ولی فقیه و امام جمعه کاشان و نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری با حضور مسئولان شهرستان و خانواده محترم شهدا و ایثارگران رزمندگان و بسیجیان گردان ۱۱۸امام حسین(علیه السلام) در محل بارگاه شهدای گمنام بخش اردستان برگزارشد.
کد خبر: ۹۶۰۵۵۴۸
|
۲۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از لشکر۱۴ امام حسین(علیه السلام)، با حضور مسئولان شهرستان، خانواده محترم شهدا، ایثارگران، رزمندگان و بسیجیان گردان ۱۱۸امام حسین(علیه السلام) یادواره ۴۳ شهید بخش مهاباد در محل بارگاه شهدای گمنام بخش اردستان برگزارشد.

فرمانده گردان ضمن عرض تبریک به مناسبت سالروز ازدواج حضرت علی(علیه السلام) و حضرت فاطمه(سلام الله علیها) گفت: مراسم یادواره شهدای بخش مهاباد شهرستان اردستان با حضور رزمندگان گردان وهمچنین با حضور مسئولان شهرستان  وخانواده محترم شهدا و ایثارگران در محل بارگاه شهدای گمنام این بخش برگزارشد.

سخنران این مراسم حجت الاسلام سید سعید حسینی نماینده محترم ولی فقیه و امام جمعه کاشان و نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری بود که به نقش  شهدای گرانقدر در خصوص آرامش و امنیت امروز ایران اسلامی اشاره وهمچنین در خصوص  عملیات طوفان الاقصی  مطالبی را بیان نمود.

در ادامه مراسم نیز مداح اهل بیت کربلایی محمدرضا صادقی به مدیحه سرایی پرداخت و در پایان مراسم نیز از خانواده های معظم شهدا تجلیل به عمل آمد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار