ویژگی های رئیس جمهور شهید از نگاه استاندار کرمان

استاندار کرمان در همایش روایت خدمت، به بیان ویژگی‌های اخلاقی رئیس جمهور شهید پرداخت.
کد خبر: ۹۶۰۵۵۹۱
|
۲۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان محمد مهدی فداکار استاندار کرمان امروز در همایش روایتگران پیشرفت که در سالن اجتماعات استانداری برگزار شد گفت: علی رغم همه تخریب‌ها علیه شهید رئیسی، اما مردم به خوبی ویژگی‌های این شهید را می‌شناختند و تشییع باشکوهی برای ایشان انجام شد.

وی افزود: در استان نزدیک به ۴۰هزار میلیاردتومان پروژه آمده افتتاح بود که متاسفانه تبدیل به حسرت بزرگی شد، چون قرار بود شهید رئیسی در اواسط خرداد ماه برای افتتاح پروژه‌ها بیایند.

فداکار تصریح کرد: یکی از ویژگی‌های شهید رئیسی اخلاص در عمل بود و او برای خدا صادقانه کار می‌کرد وخداوند پاسخ همه این زحمات خالصانه را داد.

استاندار کرمان با اعلام اینکه خدمات شهید رئیسی، چون برای خدا بود ماندگار شد؛ عنوان کرد: شهید رئیسی پر کار بودند
ایشان تواضع وفروتنی عجیبی داشتند وقتی کنار ایشان بودیم به راحتی صحبت‌های خود را بیان می‌کردیم

فداکار بیان کرد: وقتی به تنگ شاه وگروچان رفتیم در تنگ‌شاه به خانه دهیار رفت در گروچان نیز در خانه دهیار حضور پیدا کرد.

وی افزود: در کروچان فردی به زندگی شخصی‌اش اشاره کرد و گفت که زندگی شخصی‌ام دارد می‌پاشد و شهید رئیسی چندین بار به من یادآوری کرد که مشکل او را پی‌گیری کنیم تا زندگی‌اش از هم نپاشد.

استاندار کرمان تاکید کرد: شهید جمهور به نفع مردم تاکید داشت و بار‌ها بیان می‌کرد که نفع مردم در کجاست، اکنون اتفاقاتی که در حاشیه شهر انجام شده ناشی از تذکرات شهید رئیسی بود که تنها به دنبال نفع مردم بود.

وی با تاکید بر این‌که دوری از اختلافات از ویژگی‌های شهید رئیسی بود، گفت:  این شهید بزرگ بار‌ها در جمع مسئولان دولتی بیان می‌کرد که وارد اختلافات و حاشیه نشوید و بیان می‌کرد خدا من را نیامرزد اگر بخواهم وارد این بحث‌ها شوم چرا که معتقد بود این مسائل باعث می‌شود که فرصت‌ها هدر نرود، این شهید حمایت از ولایت فقیه داشت و در آخرین جلسه در حوزه دانش‌بنیان، جوانی جمعیت و تولید که شعار سال بود، توضیح داد و تاکید کرد تا فرمایشات حضرت آقا اجرا شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار