خبرهای داغ:
الگو باشیم |

گفتگوی بسیج با آتش‌نشانی که چندین مدال قهرمانی رشته دوومیدانی دارد/ من در هیچ لحظه‌ای از زندگی‌ برای دستیابی به اهدافی که در سر داشتم ناامید نشدم

اصولا آتش‌نشانان به خاطر فیزیک بدنی مناسب و قدرت و توان جسمی خوبی که از آن برخوردار هستند، در رشته های استقامتی می توانند موفق باشند.
کد خبر: ۹۶۰۵۶۳۲
|
۲۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۷

خبرگزاری بسیج - «محمود حسینی» ساکن شهرستان الوند استان قزوین، آتش‌نشانی ورزشکار با ۴۴ سال سن است.

وی علاوه بر شغل آتش‌نشانی، به صورت حرفه‌ای در رشته دوومیدانی نیز فعالیت دارد. 

حسینی سابقه مقام قهرمانی آسیا در رشته دوومیدانی پیشکسوتان و همچنین قهرمانی مسابقات کشوری را در کارنامه ورزشی خود دارد.

«محمود حسینی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج، درخصوص چگونگی گرایش خود به ورزش قهرمانی و رشته دوومیدانی گفت:: کار ورزشی خود را در کنار شغل آتش نشانی از مسابقات عملیات ورزشی آغاز کردم و در مسابقات دوومیدانی کشوری سال ۸۸ در شهر تبریز موفق به کسب مقام استانی شدم.

وی افزود: اصولا آتش‌نشانان به خاطر فیزیک بدنی مناسب و قدرت و توان جسمی خوبی که از آن برخوردار هستند، در رشته های استقامتی می توانند موفق باشند؛ من هم به همین خاطر رشته استقامتی و سخت دوومیدانی را انتخاب کردم.

وی گفت: در کنار رشته دوومیدانی  به صورت حرفه‌ای در  دیگر رشته ها همچون دوچرخه سواری و آمادگی جسمانی  موفق به کسب مقامات استانی شدم و همچنین در رشته فیتنس نیز به عنوان یک رشته نوپا در چندین مرحله شرکت کردم و موفق به کسب مقام اول در رده های مختلف شده ام.

حسینی با بیان اینکه جوانان و نوجوانان باید تلاش کنند تا به خواسته هایشان برسند، گفت: آتش‌نشان بودن و انجام ورزش حرفه‌ای در کنار آن، شاید رویای خیلی از کودکان، نوجوانان و جوانان باشد؛ چیزی که به لطف خدا من توانسته ام به آن برسم. من اعتقاد دارم انسان باید برای دستیابی به اهداف مدنظرش دائماً در تلاش باشد و لحظه ای ناامید نشود؛ من در هیچ لحظه‌ای از زندگی‌ام برای دستیابی به اهدافی که در سر داشتم ناامید نشدم.

وی در پایان گفت: از مسئولین انتظار دارم از جوانان حمایت کنند و یک پیست دوومیدانی برای جوانان ما در شهر الوند استان قزوین فراهم کنند تا وضعیت آسیب‌های اجتماعی در این منطقه به حداقل برسد؛ من هم قول می دهم  به صورت رایگان در رشته های مختلف، جوانان حاضر در این پیست را مورد حمایت قرار دهم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار