خبرهای داغ:
توسلی خبر داد

اختصاص سهمیه ۱۰ هزارتنی صادرات سیب زمینی به بهار و کبودراهنگ

همدان-نماینده مردم بهار و کبودراهنگ در مجلس شورای اسلامی گفت: با پیگیری‌های انجام شده سهمیه ۱۰ هزار تنی صادرات سیب زمینی به صورت ویژه برای شهرستان‌های بهار  و کبودراهنگ اختصاص یافت.
کد خبر: ۹۶۰۵۶۴۸
|
۲۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۷
اختصاص سهمیه ۱۰ هزارتنی صادرات سیب زمینی به بهار و کبودراهنگ

فتح الله توسلی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با اشاره به اینکه شهرستان‌های بهار و کبودراهنگ از عمده‌ترین تولیدکنندگان سیب‌زمینی کشور محسوب می‌شوند، اظهار کرد: منع صادرات سیب‌زمینی، قیمت پایین و هزینه‌های بالای عوارض صادرات این محصول کشاورزان منطقه را با مشکل جدی مواجه کرده است که برای حمایت از کشاورزان، مطالبات این قشر زحمتکش را  با وزیر کشاورزی به‌صورت ویژه مطرح کردیم.

وی گفت: در این راستا با پیگیری‌های متعدد برای جلوگیری از متضرر شدن کشاورزان شهرستان‌های بهار و کبودراهنگ با توجه به دستور وزیر کشاورزی، سهمیه ۱۰ هزارتنی صادرات محصول سیب زمینی به شهرستان‌های بهار  و کبودراهنگ اختصاص یافت.

نماینده مردم بهار و کبودراهنگ در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: سهمیه اختصاص یافته  با هماهنگی مدیریت جهاد کشاورزی این دو شهرستان صورت می‌گیرد.

وی بیان کرد: تمام تلاش ما بر این است تا در سطح ملی و حوزه انتخابیه بحث تولید و صادرات تقویت شده و دلگرمی بیشتری را در این حوزه شاهد باشیم و مجلس دوازدهم نیز با جدیت این را دنبال خواهد کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار