خبرهای داغ:
آیت الله شعبانی موثقی:

آیت الله طه‌محمدی نقش عمده‌ای در گسترش حوزه‌های علمیه داشت

همدان-نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: آیت الله طه محمدی از سال ۴۲ در مسیر انقلاب‌اسلامی گام برداشت و نقش عمده‌ای در گسترش و توجه به حوزه‌های علمیه داشت.
کد خبر: ۹۶۰۵۷۰۹
|
۲۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، آیت الله حبیب الله شعبانی موثقی در مراسم تشییع آیت‌الله غیاث الدین طه محمدی در میدان امام خمینی (ره) همدان اظهار کرد: آیت الله طه محمدی امام جمعه سابق همدان از سال ۴۲ در مسیر انقلاب‌اسلامی گام برداشت و نقش عمده‌ای در گسترش و توجه به حوزه‌های علمیه داشت.

وی افزود: امام جمعه سابق همدان دارای اخلاق اسلامی بود و بزرگوارانه در انتخابات خبرگان نیز به عنوان انجام وظیفه حضور یافت.

نماینده ولی‌فقیه در استان همدان با بیان اینکه آیت الله طه محمدی معتقد بود کسی که قصد پذیرش مسوولیت دارد باید اخلاق محور باشد، خاطرنشان کرد: امام جمعه سابق همدان حتی پس از استعفا از امامت جمعه، حمایت خود را از انقلاب‌اسلامی و رهبر معظم انقلاب اسلامی همچون گذشته ادامه دادند.

استاندار همدان نیز گفت: آیت‌الله طه محمدی عمر خود را در راه اسلام و نشر فرهنگ اسلامی سپری کرد.

علیرضا قاسمی فرزاد، آیت‌الله طه محمدی را استاد نمونه اخلاق خواند که همواره دغدغه مردم و دین را داشت و خاطرنشان کرد: این عالم گرانقدر دلبستگی به مناصب دنیوی نداشت و برای خواسته دنیوی تلاش نمی کرد.

وی تاکید کرد: آیت الله طه محمدی همواره مسئولان را برای خدمت به مردم دعوت و به آنها انگیزه می‌داد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار