رئیس فدراسیون جودو:

استان‌هایی متقاضی تاتامی یک‌تخته تاتامی رایگان می‌گیرند

رئیس فدراسیون جودو گفت: استان‌هایی که متقاضی تاتامی باشند، یک‌تخته تاتامی به‌صورت رایگان و مابقی را به‌صورت نیم‌بها در اختیار این استان‌ها قرار داده و تلاش می‌شود که بخشی از مشکلات علاقه‌مندان به این ورزش در استان‌ها رفع شود.
کد خبر: ۹۶۰۵۷۳۹
|
۲۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج،آرش میراسماعیلی عصر امروز در نشست مجمع انتخابات هیئت جودوی ایلام، با اشاره به پایان‌یافتن تعلیق چهارساله فدراسیون جودوی ایران در شهریورماه سال گذشته، اظهار کرد: می‌توان گفت که جودوی ایران، سردمدار مبارزه با رژیم صهیونیستی و کودکش اسرائیل در عرصه جهان ورزش است.

 

رئیس فدراسیون جودو با بیان اینکه جنایت‌های رژیم غاصب اسرائیل علیه ملت مظلوم فلسطین در غزه و قتل‌عام زنان و کودکان بی‌دفاع، امروز حقانیت جودوی ایران را در دفاع از مظلومان فلسطین آشکار کرده است، ابراز کرد: جودوی ایران چهار سال مورد ظلم و تعلیق قرار گرفت؛ اما از سوی دیگر این تعلیق در عرصه دفاع از مظلوم، بسیار ارزشمند بوده و امروز ورزشکاران جودوی کشور سربلند هستند.

 

میراسماعیلی یادآور شد: اگر چه شرایطی را برای جودوی ایران به وجود آوردند که قهرمانان و ورزشکاران این رشته ورزشی را در کشور از مسابقات بین‌المللی محروم و تحت‌فشار قرار دهند، اما جودوی کشور پای نظام، انقلاب و ارزش‌ها ایستاد و این افتخار تا ابد بر پیشانی جودوی ایران خواهد ماند.

 

 وی بیان کرد: برگزاری اردوهای تمرینی مشترک با کشور عراق از طریق دیپلماسی و رایزنی‌های انجام شده در دستور کار این فدراسیون قرار دارد.

 

 

 رئیس فدراسیون جودو در ادامه با بیان این که در چهار سال گذشته تعداد بیمه‌شدگان این فدراسیون از ۶۱ هزار به ۱۲۲ هزار بیمه شده افزایش‌یافته است، گفت: هم اکنون ۱۲ خانه جودو در سطح مناطق مختلف کشور افتتاح و به بهره‌برداری رسیده و امسال برای اولین‌بار، میزبان سه رویداد آسیایی در کشور خواهیم بود که نتیجه تلاش‌های هیئت‌های جودوی استان‌ها و شهرستان‌ها است.

 

 میراسماعیلی با اشاره به اینکه بودجه فدراسیون جودو از ۱۲۰ میلیارد ریال به ۳۸۵ میلیارد ریال افزایش‌یافته است، ابراز کرد: تلاش شده است که نیازمندی‌های هر استان در این رشته ورزشی احصا شود و نسبت به تجهیز امکانات و تجهیزات موردنیاز اقدام شود.

 

 وی بیان کرد: استان‌هایی که متقاضی تاتامی باشند، یک‌تخته تاتامی به‌صورت رایگان و مابقی را به‌صورت نیم‌بها در اختیار این استان‌ها قرار داده و تلاش می‌شود که بخشی از مشکلات علاقه‌مندان به این ورزش در استان‌ها رفع شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار